تاريخ : 25 / 3 / 1392برچسب:, | 16:41 | نویسنده : بسیجیان ارتش

 

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نیروی زمینی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تکمیل پایور (کادر) درجه داری یگان‌های تابع خود از بین جوانان متعهد و علاقه مند به‌صورت پیمانی، داوطلب (پسر) می پذیرد.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، نیروی زمینی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تکمیل پایور (کادر) درجه داری یگان‌های تابع خود از بین جوانان متعهد و علاقه مند به‌صورت پیمانی، داوطلب (پسر) می پذیرد.  
 
متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران به آدرس www.aja.ir مراجعه فرمانید.

 



تاريخ : 24 / 3 / 1392برچسب:, | 13:22 | نویسنده : بسیجیان ارتش

 

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:


  رئیس عقیدتی سیاسی ارتش: انتخابات نماد قدرت نرم جمهوری اسلامی است

  رئیس عقیدتی سیاسی ارتش: انتخابات نماد قدرت نرم جمهوری اسلامی است 


  حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم گفت: حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات، نماد قدرت نرم جمهوری اسلامی است. 

 

به گزارش خبرگزاری حوزه درتهران، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه درتهران با اشاره به مشارکت و حضورحماسی آحاد ارتشیان در انتخابات، اظهار داشت: دلاورمردان غیورارتش همان گونه که پاسداراستقلال، اقتدارو امنیت مرزهای کشور هستند، در عرصه خلق حماسه سیاسی نیز دوشادوش ملت بزرگ ایران و لبیک گوی ندای رهبرعظیم الشان انقلاب در انتخابات حضوری فراگیر، فعال، پرشور و گسترده دارند؛ چرا که انتخابات ازجمله فرصت هایی است که می تواند با حماسه حضور مردمی تاثیرات بزرگی را در روند پیشرفت های داخلی و موقعیت بین المللی جمهوری اسلامی ایران برجای بگذارد.

وی با تشریح وتبیین ابعاد ملی، منطقه ای و جهانی مشارکت حداکثری مردم درانتخابات، تصریح کرد: در بعد داخلی، این حضور گسترده علاوه بر تقویت انسجام وحدت ملی، پشتوانه ای محکم برای دولت آینده محسوب خواهد شد و روند توسعه و پیشرفت برنامه های کشور را تقویت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم درخصوص ابعاد بین المللی حضورحماسی مردم در انتخابات، یادآورشد: در سطح منطقه ای با توجه به موج بیداری اسلامی، انتخابات پرشور علاوه براین که نماد قدرت نرم جمهوری اسلامی محسوب می شود، در روند نظام سازی درکشورهای منطقه نیز تاثیرگذار خواهد بود و موجب الگوپذیری ملت های منطقه و حتی سایرکشورها از ملت ایران می شود.

وی، نتیجه و میزان مشارکت مردمی در انتخابات ریاست جمهوری را برای دوستان و دشمنان انقلاب مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: نگاه نظام اسلامی در ارتباط با رای مردم، تاثیرگذاری است نه تشریفاتی، لذا نتیجه، نحوه برگزاری و میزان مشارکت و حضورحماسی مردم هم برای دوستان مهم است و هم برای دشمنان.چرا که این حضور، پشتوانه مردمی نظام را معین می نماید و برای دشمنان نیزکه از مدت ها قبل درتلاش اند که با تبلیغات مسموم، مردم را مایوس و حضورآنان را کمرنگ جلوه دهند، بسیارمهم است؛ بنابراین حضور پرشور، حماسی، آگاهانه و هوشیارانه مردم دراین دوره از انتخابات، کشور را در مقابل تمامی تهدیدات بدخواهان و دشمنان اسلام و انقلاب بیمه می کند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، ادای تکلیف شرعی دربحث انتخابات را منوط به گذر از دو مرحله عنوان کرد و اظهارداشت: حضور گسترده و پرشور با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، مرحله نخست ادای تکلیف است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، مرحله دوم در ادای تکلیف را انتخاب اصلح برشمرد و گفت: فرد منتخب باید به آرمان های امام (ره) و اهداف بلند و والای مقام معظم رهبری پایبند باشد و برای رفع مشکلات مردم تلاش کند.

 

منبع : خبرگزاری حوزه

 



تاريخ : 23 / 3 / 1392برچسب:ارتش,نیروی هوایی,بسیج ارتش, | 1:45 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خيلي از جوانان ايراني آرزو دارند كه روزي بتوانند خلبان (جنگنده) شوند.

ارتــش جمهوري اسلامي ايران هر ســـاله به­منظور گزينش و جذب نيروهاي  خود اعم از زميني، هوايي، پدافند و دريايي اقدام به برگزاري آزمون مي­كند.  براي ورود به دانشگاه هوايي شهيد ستاري و خلبان شدن نيز بايد از طريق همين آزمون اقدام كرد.

براي ثبت نام در اين آزمون كه در ارديبهشت انجام مي­شود بايد از اواخر بهمن تا اواسط اسفند در محل­هايي كه از طرف هيئت گزينش ارتش مشخص مي­شود حضور يافت و اقدام به ثبت نام كرد.

بعد از شركت و قبولي در آزمون، طبق ليست اعلام شده بايد جهت پشت سر گذاشتن مراحل علمي گزينش در تاريخ مشخص شده به مركز گزينش ارتش در ميدان حر تهران مراجعه نمود.



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 3 / 1392برچسب:ارتش,ستادج ا ا,بسیج, | 1:36 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

آموزشگاه حرفه اي بهداشت و درمان نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران به منظور تامين نيروي انساني كمك پرستار ارتش (زميني- قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء(ص)- هوايي- دريايي) از ميان داوطلبان خواهر واجد شرايط زير  بر اساس اولويت امتيازها بصورت پيماني استخدام مي نمايد .

 



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 3 / 1392برچسب:ارتتش,دریایی,بسیج ارتش, | 1:33 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران براي تكميل پايور (كادر) درجه داري يگان‌هاي تابع خود از بين جوانان متعهد و علاقه مند به‌صورت پيماني، داوطلب (پسر) مي پذيرد

شرایط استخدام در ادامه مطالب



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران جهت تكميل كادر درجه دار امدادگر رزم (حرفه بهداشت و درمان ) به صورت 5 سال پيماني از بين جوانان مؤمن و متعهد با شرايط و امتيازات زير داوطلب پسر استخدام مي نمايد.



ادامه مطلب
تاريخ : 22 / 3 / 1392برچسب:ارتش,آل هاشم,هوایی, | 20:2 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

حجت الاسلام والمسلمين آل هاشم:

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش حجت الاسلام والمسلمين آل هاشم با بيان اينكه دشمنان اسلام و كشور از حضور گسترده مردم در انتخابات هراس دارند، گفت: راي هر ايراني مهر تأييدي بر حقانيت جمهوري اسلامي ايران بوده و وظيفه شرعي و قانوني هر ايراني شركت در انتخابات است



ادامه مطلب
تاريخ : 22 / 3 / 1392برچسب:ارتش,دریایی,بسیج مردمی, | 14:42 | نویسنده : بسیجیان ارتش

 

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

رئيس اداره عقيدتي سياسي ستاد ارتش در مراسم تجليل از جانبازان:

 

 به مناسبت سالروز ولادت علمدار كربلا حضرت ابوالفضل­العباس(ع) و گراميداشت روز جانباز، مراسم تجليل از جانبازان ستاد ارتش با شركت فرماندهان، مسئولان و جانبازان اين ستاد در سالن همايش­هاي اداره فن­آوري اطلاعات ستاد ارتش برگزار شد

 

 



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

رئيس اداره عقيدتي سياسي قرارگاه پدافند هوايي خاتم­الانبيا(ص):

حجت الاسلام والمسلمين محمد علي انصاري در بازديد از منطقه پدافند هوايي شرق و در ديدار با كاركنان اين منطقه پدافندي گفت: ملت ايران با حضور پرشور در انتخابات و با عمل به توصيه ­هاي رهبر معظم انقلاب و انتخاب فرد اصلح، بار ديگر حماسه ­ساز خواهند شد.



ادامه مطلب

 

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

فرمانده كل ارتش در مراسم الحاق ناو بايندر به ناوگان نيروي دريايي:

ناوشكن جمهوري اسلامي ايران شهيد بايندر با حضور امير سرلشكر عطاالله صالحي به ناوگان نيروي دريايي ارتش پيوست



ادامه مطلب
تاريخ : 21 / 3 / 1392برچسب:ارتش,دریایی,بسیج مردمی, | 15:55 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امير دريادار حبيب‌الله سياري

 

در حاشيه مراسم الحاق ناوشكن بايندر به نيروي دريايي ارتش در جمع خبرنگاران با بيان اينكه "ناوشكن بايندر به صورت ناوشكن بومي و عملياتي درآمده است"، اظهار كرد: در اين ناوشكن چندين هزار قطعه بومي شده، سطح بدنه آن كاملا تغيير كرده و سامانه‌هاي ناو كاملا به روز و بهينه شده است. همچنين توپ 76 ميلي‌متري و 40 ميلي‌متري و سامانه اژدرافكن و سامانه موشكي قادر و غدير به آن اضافه شده است



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

به بهانه گرامیداشت سالروز عملیات آفندی فرمانده کل قوا، خمینی روح خدا

21 خردادماه 1360

عمليات فرمانده كل قوا خميني روخ خدا، نخستين عمليات رزمندگان اسلام پس از عزل بني صدر و كليدي‌ براي‌ باز شدن‌ طلسم‌ محاصره‌ آبادان‌ و آزمايشي‌ براي‌ عمليات‌ بزرگ‌ ثامن‌ الائمه (ع) بود و در اين عمليات به اندازه 3 الي 4 ماه مهمات جهت جنگيدن با مزدوران بعثي به دست آمد.



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران متن بيانيه به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

نامگذاري سوم و چهارم شعبان المعظم، سالروز ميلاد مسعود سيدالشهدا (سلام الله عليه) و پرچمدار دشت كربلا، حضرت اباالفضل العباس (عليه السلام) به نام روز پاسدار و روز جانباز، نمادي از معنويت، عدالت، عزت و قدرت غيور مرداني است كه از نخستين ساعات پيروزي انقلاب، صادقانه وارد سلك پاسداري شدند و همدوش با ارتشيان و ساير نيروهاي مسلح و مردم در راه آرمان­هاي الهي و انقلابي پير و مرادشان سر و جان گذاشتند و مقتدرانه از دوران ارزشمند دفاع مقدس عبور كردند

جان بركفاني كه امروز نيز فكر، عقيده و ايمانشان وحشت را همنشين دل مستكبران ساخته و حضور مداوم و فعالشان در عرصه­هاي گوناگون سخت و نرم، كشور را از گزند نامحرمان و فتنه انگيزان مصون نگاه داشته است.

بي­شك وحدت و همدلي ميان ارتش و سپاه در راه صيانت و حفظ دستاوردها و آرمان­هاي انقلاب كه اتاقك­هاي فكري نظام سلطه را نااميد ساخته، ستودني و تحسين برانگيز است.

جانبازان عزيز نيز با شجاعت و ايثار بي­مثالشان در دوران دفاع مقدس، همچون نگيني درخشان بر پهنه آسمان اين سرزمين مي‌درخشند و الگوي­هاي ماندگار جامعه­اند.

ارتش جمهوري اسلامي ايران با تبريك ايام خجسته ماه شعبان به­ويژه روزهاي پرشكوه ميلاد باسعادت سه نگين درخشان اهل بيت عصمت و طهارت (ع)، به بزرگ جانباز انقلاب، حضرت امام خامنه‌اي (مدظله العالي)، پاسداران غيور، جانبازان و ملت سرافراز ايران اسلامي؛ از خداوند متعال توفيق پيمودن راه شهداي والامقام انقلاب و جنگ تحميلي را در پرتو منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي مسئلت نموده و اعلام مي‌دارد در سال حماسه سياسي و در آستانه خلق حماسه عملي در انتخابات رياست جمهوري، همدوش با ساير نيروهاي مسلح و در كنار ملت غيور ميهن اسلامي­مان با حضور خود، قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را به دشمنان تفهيم خواهيم كرد



تاريخ : 20 / 3 / 1392برچسب:ارتش,نیروی هوایی, | 14:29 | نویسنده : بسیجیان ارتش

 ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

معاون هماهنگ كننده نيروي هوايي ارتش:

امير سرتيپ خلبان عزيز نصيرزاده، معاون هماهنگ كننده نيروي هوايي ارتش در جمع فرماندهان، مسئولان و كاركنان پايور و وظيفه اين نيرو گفت: شركت در انتخابات و انتخاب كانديداي اصلح، عامل مهم و بازدارنده تهديدهاست.



ادامه مطلب

  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا