فرمانده دانشگاه فرماندهي و ستاد ارتش خبر داد: برنامه ريزي انتشارات دافوس ارتش براي توليد 40 عنوان كت

 

ارتش

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران :

 

امير سرتيپ دوم حسين وليوند، از برنامه‌ريزي انتشارات اين دانشگاه براي توليد 40 عنوان كتاب در سال جديد خبر داد.

به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران، امير سرتيپ دوم وليوند، فرمانده دانشگاه فرماندهي و ستاد ارتش در گفت و گو با خبرنگار آجا ضمن اعلام خبر فوق افزود: انتشارات دافوس در نمايشگاه امسال با 18 عنوان كتاب جديد از جمله كتاب "تصميم‌سازي و تصميم گيري در محيط نظامي"، "روش تحقيق در علوم نظامي"،"عمليات رواني" و "راهبردهاي مديريت منابع انساني" شركت نموده است و درصدد هستيم تا در سال آتي  و در راستاي شعار انتشارات دافوس كه كيفي‌سازي كتاب است،  40 عنوان كتاب كيفي جديد توليد و منتشر نماييم.

امير سرتيپ دوم حسين وليوند درخصوص ارزيابي خود از بيست‌وششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تصريح كرد: نمايشگاه امسال نسبت به سال گذشته از رشد كمي كمتري برخوردار بود و به نظر مي‌رسد مشكل خريد كاغذ و گراني آن، يكي از دلايل اين اتفاق باشد.

فرمانده دانشگاه فرماندهي و ستاد ارتش خاطرنشان كرد: با وجود مشكل پيش آمده، انتشارات دافوس توانست امسال، هم به لحاظ كيفي و هم به لحاظ كمي، رشد چشمگيري را تجربه كند، به‌طوري كه تعداد كتاب‌هاي منتشر شده در 20 سال گذشته برابر است با تعداد آثاري كه ما در سال 1391 منتشر كرديم.

سرتيپ دوم وليوند ارتباط دانشگاه دافوس با ناشران خصوصي را مطلوب توصيف كرد و گفت: با ناشراني مانند انتشارات سوره سبز، ايران سبز و... ارتباط خوبي گرفته‌ايم و در نمايشگاه نيز به‌دنبال تعامل بهتر با ديگر ناشران بخش خصوصي هستيم كما اين‌كه در تلاش هستيم ارتباط مناسبي را با نويسندگان مطرح و خوش ذوق به منظور نگارش آثاري در حوزه راهبرد‌هاي نظامي برقرار كنيم.

وي درپايان از ترجمه آثار منتشره دافوس به زبان‌هاي انگليسي و عربي خبر داد و در اين‌باره اظهار داشت: كتاب‌هايي كه تاكنون از سوي انتشارات دافوس منتشر شده از محتواي بسيار خوبي برخوردار است و به همين حيث قابليت ترجمه براي كشور‌هاي ديگر را دارد كه تعدادي از اين آثار در سال جاري به زبان‌هاي انگليسي و عربي ترجمه مي‌شود و روانه بازار نشر خواهد شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا