حضور تیم دوچرخه‌سواری نیروی دریایی ارتش در جوارحرم امام راحل (ره)

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، در حاشیه این مراسم، امیر دریادار رستگاری معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش با حضور در جمع دوچرخه‌سواران به آنان خیر مقدم  گفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش؛ دریادار رستگاری در تشریح برنامه ورزشکاران نداجا اظهار داشت: به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی، تیم آمادگاه ناوگان جنوب متشکل از هفت نفر در ۳۱ اردیبهشت سال جاری مبادرت به تور دوچرخه سواری از خرمشهر به سمت مرقد مطهر کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: این تیم در سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر وارد شهر حماسه و خون و نماد دفاع جانانه جمهوری اسلامی شد و توانست بعد طی مسیر ۱۱۰۰ کیلومتر و عبور از ۲۵ شهر از استان‌های خوزستان، لرستان، مرکزی، قم و تهران در مدت زمان ۱۳ روز و با شعار «از شهری که خدا آزاد کرد تا روحی که به خدا پیوست»، برای تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در سالروز رحلت آن بزرگوار و بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد رکاب بزند.

 گفتنی است بعد از مراسم استقبال، دریادار رستگاری به همراه تیم دوچرخه‌سواری، پس از ادای احترام بر مزار امام راحل حضور یافته و قرائت فاتحه کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا