زندگینامه:فرزاد اسماعیلی ( 1350 ).
تاريخ : 10 / 3 / 1392برچسب:ارتش,بسیج مردمی ,پدافندهوایی, | 12:29 | نویسنده : بسیجیان ارتش

 

 

 
دفاع > پدافند- همشهری آنلاین:
فرزاد اسماعیلی سالو محله سال 1350 در شهرستان رودسر از توابع استان گیلان، در یک خانواده فرهنگی دیده به جهان گشود.

وی تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در شهرستان لاهیجان به پایان رساند و در خردادماه سال 1368 موفق به کسب مدرک دیپلم در رشته ریاضی فیزیک گردید و در آزمون سراسری همان سال شرکت نمود و در رشته‌های مختلف از جمله مهندسی کشتی وزارت بازرگانی و مهندسی مکانیک صنایع دفاع و مهندسی تکنولوژی فرماندهی و کنترل رشته کنترل شکاری دانشگاه هوایی پذیرفته شد.

اسماعیلی با توجه به علاقه‌ای که به حرفه نظامی‌گری داشت، رشته مهندسی تکنولوژی فرماندهی و کنترل دانشگاه هوایی را انتخاب کرد و سال 1368 وارد دانشگاه هوایی شد و در سال 1372 در این رشته با دریافت مدرک کارشناسی.

وی در سال 1373 به گروه پدافند هوایی دزفول منتقل و به ‌عنوان افسر آموزش ارزیابی عملیات رادار و جانشین رئیس عملیات رادار عهده‌دار مسئولیت شد و در سال 1380 به معاونت عملیات فرماندهی پدافند هوایی منتقل و رئیس دایره تمرینات مدیر آموزش عملیات شد.

اسماعیلی در سال 1382 به گروه پدافند هوایی آبدانان منتقل و در این گروه در مشاغل مختلف از جمله جانشین سایت رادار، فرمانده سایت، معاون عملیات گروه و جانشین گروه منصوب گردید و با انتقال به معاونت عملیات نهاجا در سمت مدیر ارزیابی عهده‌دار مسئولیت شد.

وی در سال 1387 به معاونت عملیات قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) منتقل و در سمت مدیر رادار عهده‌دار مسئولیت گردید و از سال 1388 تا تاریخ 16/6/89 جانشین فرماندهی اطلاعات و شناسایی را به عهده داشت.

اسماعیلی همچنین سمت فرماندهی منطقه پدافند هوایی مرکزی(اصفهان) را در کارنامه خود دارد.

وی در سال 1381 دوره عالی رسته‌ای و در سال 1386 دوره کارشناسی ارشد (دافوس آجا) را با موفقیت به پایان رسانده است.

اسماعیلی در سال 1389 بنا به پیشنهاد امیر فرماندهی محترم کل آجا و تصویب مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، طی حکمی به سمت فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) منصوب شده است.

امیر سرتیپ ستاد کنترل و فرماندهی فرزاد اسماعیلی، دومین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) آجا می‌باشد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا