نيروي هوايي ارتش در پيشاني نيروهاي مسلح مي­درخشد

امير سرتيپ منشادي كه در صدر هيئتي از دانشگاه عالي دفاع ملي از پايگاه شهيد ياسيني بوشهر بازديد مي­كرد همچنين گفت: نيروي هوايي ارتش در هشت سال دفاع مقدس افتخارات فراواني آفريد و يك نيروي الهي است. اين نيرو، اولين نيرويي بود كه به انقلاب پيوست و با امام راحل بيعت كرد.

وي در ادامه با اشاره به ضرورت آمادگي بالا براي دفاع از كشور در شرايط كنوني، بيان داشت: امروز بايد براي دفاع همه جانبه از كشور آماده باشيم. اگرچه امروز در شرايط صلح هستيم، اما بايد تجهيزات و ساز و برگ جنگي خود را آماده كرده، آموزش­ها را فرا بگيريم و آماده دفاع يكپارچه و همه جانبه باشيم.

اين استاد دانشگاه عالي دفاع ملي خاطر نشان كرد: بايد به گونه­اي آماده به رزم باشيم كه هر شب احتمال يك تك هوايي همه جانبه از سوي دشمن را متصور بدانيم.

سرتيپ منشادي با اشاره به بحث پدافند غير عامل تصريح كرد: پدافند غير عامل چند مولفه دارد كه عبارتند از اين­كه ما بتوانيم بدون سلاح و تجهيزات، پايداري خود را حفظ كنيم، آن را افزايش دهيم و آسيب­پذيري­هايمان را كم كرده و مديريت كنيم.

  وي ادامه داد: از وظايف مهم دانشگاه عالي دفاع ملي تربيت مديران راهبردي و فرماندهان تراز اول نيروهاي مسلح براي هدايت صحنه­هاي راهبردي است.          

در پايان اين مراسم نيز امير سرتيپ دوم خلبان هاديان، فرمانده پايگاه ششم شكاري طي گزارشي در رابطه با فعاليت­ها و رشادت­هاي اين پايگاه در هشت سال جنگ تحميلي، گفت: پايگاه شكاري شهيد ياسيني با انجام مأموريت­هاي ذاتي خود در جنگ تحميلي، حراست از آسمان نيلگون خليج فارس، جزيره  خارك و همچنين كشتي­هاي تجارتي و نفتكش­ها، به دشمن تا بُن دندان مسلح اجازه نداد به اين اهداف تجاوز كند.


   


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا