بازدید بدون اطلاع فرمانده پدافند هوایی ازایستگاه راداری بیرک.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در بازدیدی غیر مترقبه از ایستگاه رادار بیرک گروه پدافند هوایی زاهدان عملکرد این ایستگاه را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

اسماعیلی هدف از این بازدید غیر مترقبه را ارزیابی بخش‌های عملیاتی، نگهداری، مواضع پدافندی و پشتیبانی ایستگاه رادار بیرک عنوان کرد و افزود: در بازدیدهای بی‌خبر و غیرمترقبه میزان واقعی آمادگی یک سایت، ایستگاه رادار یا گروه پدافندی معلوم می‌شود و من به همراه سایر فرماندهان و معاونت‌های ستادی پدافند چنین بازدیدهایی را در دستور کار خود داریم.

در این بازدید که سردار بختیاری معاون هماهنگ کننده قرارگاه، امیر اسماعیلی را همراهی می‌کرد عملکرد مواضع پدافندی و انواع سامانه‌های توپخانه‌ای مورد ارزیابی قرار گرفت و بعد از شلیک گرم و بی نقض توپخانه‌ها، فرمانده زمین به هوای گروه پدافند هوایی زاهدان و سایت بیرک و سربازان وظیفه مواضع به نحو مقتضی در دستور قرارگاه پدافند هوایی مورد تشویق قرار گرفتند.

همچنین در ادامه این بازدید یگان فرماندهی و اطلاعات شناسایی و قسمت‌های عملیات، اتاق هدف ومولدها و سایر بخش های سایت رادار زابل مورد بازدید و ارزیابی عملیاتی قرار گرفتند.

بازدید از مواضع زمین به هوا، سایت رادار کاستا، گردان خدمات پاسداری، ترابری، انبارهای آماد POL و آشپزخانه گروه پدافند هوایی زاهدان از دیگر برنامه های فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) و هیئت همراه از گروه پدافند هوایی زاهدان بود.

همچنین در بخش دیگری از این بازدید امیر اسماعیلی در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) گروه پدافند هوایی زاهدان با کارکنان و خانواده‌های ساکن در این گروه دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان نواقص و نیازمندی‌های کارکنان و خانواده‌ها قرار گرفت و دستورات مقتضی در این خصوص صادر شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا