تجلیل از پدیدآورندگان بیعت تاریخی 19 بهمن 57

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش::طی مراسمی در ستاد نیروی هوایی ارتش از کارکنان این نیرو که در 19 بهمن سال 1357 با حضور در مدرسه علوی با حضرت امام خمینی (ره) بیعت کردند، تجلیل شد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، در مراسمی که صبح امروز سه شنبه با حضور امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین صبری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی، و جمعی دیگر از فرماندهان و مسئولان ارشد این نیرو برگزار شد، از پنج نفر از کارکنان نیروی هوایی ارتش که همراه با گروهی از همرزمان خود با معمار بزرگ انقلاب اسلامی در مدرسه علوی پیمان بستند، تقدیر شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین بهشتی­پور، استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این مطلب که پیوستن نیروی هوایی ارتش به شاکله انقلاب و بیعت با امام خمینی (ره) تأثیر بسزایی در بازگزداندن شرف، عزت و کرامت ملت ایران داشت، گفت: ایرانیان، پیش از انقلاب اسلامی، کاملاً مستعمره آمریکا بودند و دامنه این استعمار به اندازه ای گسترده بود که مستشاران آمریکایی حتی به شاه نیز اهانت می کردند.

 


وی با اشاره به عقاید امام خمینی(ره) در مورد مردم ایران عنوان کرد: به عقیده امام (ره)، ایرانیان ملتی خاص و ویژه هستند که تاریخ تاکنون چنین مردمی به خود ندیده است.

حجت الاسلام والمسلمین بهشتی پور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که انسان ها همواره در حال ارزیابی شدن هستند، خاطرنشان کرد: خداوند در همه حال سعی دارد عیار انسان ها را بسنجد و به همین خاطر آنها را در شرایط مختلف در بوته آزمایش قرار می دهد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا