آمریکا به سمت افول قدرت حرکت می‌کند/ هنر امام(ره)، جذب نیروهای ارتش در انقلاب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 

 پایگاه مردمی ارتش::ارشد نظامی ارتش در اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، شوروی به عنوان یکی از قطب‌های جهان سقوط کرد و در زمان فعلی نیز آمریکا قدرت سابق را ندارد و به سمت افول قدرت حرکت می‌کند.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از خبرگزاری تسنیم ، امیر سرتیپ رضا جهادی در همایش سربازان عاشورائی عصر غیبت اصفهان، اظهار کرد: در طول پیروزی انقلاب اسلامی سربازان شجاعی داشتیم که جان‌فشانی‌های این عزیزان، ایران امروز را در اوج اقتدار قرار داده است.

وی با بیان این که مردم سختی‌های زیادی را برای موفقیت‌های امروز تحمل کرده‌اند، تصریح کرد: در مقطع فعلی باید قدر این اقتدار و عزت جمهوری اسلامی را بدانیم و اجازه ندهیم این انقلاب به دست نامحرمان بیفتد.

ارشد نظامی ارتش در اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری به سی‌و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: همه باید در مسیر توسعه کشور گام برداریم و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با قدرت و اقتدار از دستاورد‌های انقلاب و تمامیت ارضی کشور دفاع می‌کند.

وی با توضیح این که پیروزی انقلاب اسلامی معادلات جهان را برهم زد، بیان کرد: بعد از جنگ جهانی دوم، شوروی و آمریکا 2 قدرت برتر جهان بودند اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران معادلات تغییر کرد.

آمریکا به سمت افول قدرت حرکت می‌کند

امیر جهادی با بیان این که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، شوروی به عنوان یکی از قطب‌های جهان سقوط کرد، اظهار کرد: در زمان فعلی نیز آمریکا قدرت سابق را ندارد و به سمت افول قدرت حرکت می‌کند.

وی به دلایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: به اعتقاد تحلیل‌گران سطح جهان، رحمت خداوند از دلایل اصلی پیروزی ملت ایران بر رژیم طاغوت پهلوی بود.

حضور روحانیت در پیروزی انقلاب مشخص است

فرمانده ارشد نظامی ارتش اصفهان خاطرنشان کرد: حضور روحانیت مبارز در پیروزی انقلاب اسلامی به طور کامل مشخص است و در رأس آن، رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) با عملکردی مدبرانه و حکیمانه پیروزی انقلاب را میسر کرد.

وی با بیان این که حضور مردم یکی دیگر از علت‌های مهم پیروزی انقلاب است، تصریح کرد: مردم راه و هدف اصلی خود را شناختند و با حضور خود و رهبری امام خمینی (ره) به استکبار خط بطلان کشیدند.

هنر امام خمینی‌(ره) جذب نیروهای ارتش در انقلاب بود

امیر جهادی به پیوستن ارتش به مردم اشاره کرد و افزود: پهلوی به ارتش و قدرت آن افتخار می‌کرد و از آن به عنوان یک ابزار علیه ملت ایران استفاده می‌کرد اما هنرمندی امام خمینی (ره) این بود که توانست بدنه ارتش را از شروع نهضت در سال 42 جذب و در سال 57 روند قرار گرفتن ارتش در کنار مردم تکمیل شد.

وی بیان کرد: از ابتدای نهضت انقلاب اسلامی در سال 42، فرماندهان زیادی با امام در ارتباط بودند و فقط سران ارتش خائن به ملت ایران بودند.

ارشد نظامی ارتش در اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: 19 بهمن نیز روز غرور آفرینی برای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی است زیرا پهلوی هیچ‌گاه تصور نمی‌کرد، نیروی هوایی به امام وملت بپیوند.

وی با بیان این که اگر نیروی هوایی به انقلاب ملحق نمی‌شد، افراد زیادی کشته می‌شدند، گفت: در روند پیروزی انقلاب اسلامی ایران هیچ برخوردی از سوی بدنه ارتش با مردم صورت نگرفت و توپ و بمبی علیه مردم به کار بسته نشد.

غرب از استقلال ایران در هراس است

امیر جهادی با اشاره به این که این مسئله متعهد بودن ارتش را نشان داد، تصریح کرد: در مقطع فعلی، در منطقه خارومیانه، روند پیروزی انقلاب‌های مردمی این کشور‌ها به دلیل برخورد تند ارتش با کندی مواجه شده است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ما مستقل‌ترین کشور دنیا است و مسئله هسته‌ای فقط یک بهانه برای غربی‌ها است زیرا آنها از اقتدار و استقلال ایران در هراس هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا