آغاز مسابقات قرآن كريم بانوان نيرو‌هاي مسلح

 

ارتش

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران :

 

نهمين دوره مسابقات قرآن كريم بانوان شاغل در نيروهاي مسلح در رشته‌هاي حفظ، قرائت و مفاهيم آغاز شد.

حجت الاسلام محمدي پيام، رئيس دارالقرآن ارتش در گفت و گو با پايگاه اطلاع رساني ارتش با اشاره به شركت بيش از 110 بانوي قرآني نيروهاي مسلح در اين دوره از مسابقات،گفت: اين بانوان جزو نيروهاي شاغل در ارتش، سپاه پاسداران، نيروي انتظامي، وزارت دفاع و ستاد كل نيروهاي مسلح هستند.

وي درباره هدف از برگزاري نهمين دوره اين مسابقات، اظهار داشت:اين رقابت‌ها با هدف ترويج، گسترش و ارتقاي جايگاه علوم قرآني در ميان نيروهاي مسلح و خانواده‌هاي آنان برگزار مي‌شود.

 در اين دوره از مسابقات كه از تاريخ 22 لغايت 24 ارديبهشت ماه جاري در سالن كوثر سازمان عقيدتي سياسي ارتش برگزار مي‌شود، بانوان شاغل در در رشته‌هاي حفظ، قرائت و مفاهيم بايكديگر به رقابت مي‌پردازند.

رئيس درالقرآن ارتش درخصوص جزئيات رقابت اين بانوان قرآن پژوه، گفت: در رشته حفظ، رقابت در 5 جز،10جزء، 15جزء ،20جزء و كل قرآن خواهد بود. همچنين در رشته قرائت مسابقات در دو بخش تحقيق و ترتيل برگزار مي‌شود.

 به گفته وي در رشته مفاهيم هم مسابقات در دو سطح يك و دو برگزار مي‌شود.

رئيس دارالقرآن ارتش در خصوص مراسم اختتاميه اين مسابقات، اظهار داشت: مراسم پاياني اين دوره از مسابقات با حضور امرا و فرماندهان ارتش و خانم لاله افتخاري رئيس فراكسيون قرآن و عترت مجلس برگزار مي‌شود.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا