حمله ۲ گروه از دزدان دریایی به یک نفتکش ایرانی در تنگه باب المندب ناکام ماند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
  پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: شب گذشته ۲ گروه از دزدان دریایی در تنگه باب المندب به نفتکش جمهوری اسلامی حمله کردند که با قدرت دریایی نیروهای ما مواجه شدند و پا به فرار گذاشتند.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از تسنیم، امیر دریادار "حبیب‌الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه افتتاح سه طرح درپایگاه دریایی سیرجان اظهار کرد: اولویت کاری نیروی دریایی تدابیر مقام معظم رهبری است و حضور در دریاهای آزاد به معنای پیام صلح و دوستی و تأمین امنیت اقتصاد کشور است.

دریادار سیاری افزود: باید با اجرایی کردن تدابیر رهبری نظام و فرماندهی کل قوا در عرصه دریا، امنیت را برای دریا‌ها تامین کرد و ما دیپلماسی دفاعی را که در زمان جنگ و صلح باید فعال باشد را تحکیم بخشیده‌ایم.

وی با بیان اینکه ناو گروه ۲۹ نیروی دریایی در دریای سرخ حضور دارد، بیان کرد: در شب گذشته نیز ۲ گروه دزدان دریایی در تنگه باب المندب به نفتکش جمهوری اسلامی حمله کردند که با قدرت دریایی نیروهای ما مواجه شدند و پا به فرار گذاشتند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایشات فرماندهی کل قوا، نیروی دریایی یک نیروی علمی، سیاسی، نظامی و بین المللی است که سیاسی بودن و بین‌المللی عمل کردن نیاز به این دارد که نیروی دریایی در آب‌های آزاد حضور داشته باشد و پیام صلح و دوستی را به کشورهای منطقه منتقل کند.

 فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با حضور در مرکز آموزش شهدای دریایی و آمادگاه ناوگان جنوب سیرجان ضمن دیدار با پرسنل وظیفه و پایور این دو مرکز، مجتمع مسکونی ۱۰۸ واحدی مرکز آموزش و ناوگان جنوب را افتتاح کرد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا