تاکید فرمانده کل ارتش بر لزوم توجه هرچه بیشتر به مسئله ی بومی سازی تجهیزات دفاعی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده کل ارتش گفت: اساتید و دانشجویان دانشگاه های ارتش باید با تکیه بر ایمان و خلاقیت در راستای منویات فرماندهی معظم کل قوا به بومی سازی تجهیزات بپردازند.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از  روابط نیروی هوایی ارتش، امیر سرلشگر ستاد عطاء ا... صالحی، فرمانده کل ارتش از نمایشگاه دستاوردهای تحقیقاتی، پژوهشی و کاربردی دانشگاه شهید ستاری بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید که امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان محسن دره باغی، معاون آماد و پشتیبانی ارتش و امیر سرتیپ خلبان محمد بخشنده، فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری وی را همراهی می کردند؛ با ابراز خرسندی از توانایی های دانشجویان دانشگاه شهید ستاری گفت: سعی و تلاش اساتید و دانشجویان دانشگاه هوایی همچون گذشته می بایست مبتنی بر ایمان، تفکر، بروز خلاقیت و بومی سازی تجهیزات مورد نیاز در خدمت این نظام و در راستای منویات مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا (مدظله العالی) باشد. 

فرمانده کل ارتش افزود: حفظ نیروهای نخبه موجود در ارتش به ویژه این دانشگاه یکی از وظایف اصلی فرماندهان ارتش بوده و بکارگیری دانش اساتید و انتقال تجارب آنان به نسل جوان و آینده ساز نیز از نیازهای اساسی نیروهای مسلح است.

سرلشگر صالحی همچنین از فرماندهان و مسئولان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری خواست ضمن پیگیری ثبت اختراعات و ایده های مطرح شده در این نمایشگاه در ایجاد رابطه ای سازنده و تاثیرگذار میان دانشگاه های ارتش جمهوری اسلامی ایران و مراکز علمی، تحقیقاتی، پژوهشی و صنعتی-دفاعی کشور تلاش کنند.

شایان ذکر است در نمایشگاه توانمندی های دانشگاه هوایی شهید ستاری، ابداعات، اختراعات، طرح ها و تجهیزات بومی سازی شده که برای نخستین بار در سطح کشور توسط اساتید و دانشجویان دانشکده های پرواز، هوا و فضا، علوم پایه و مهندسی تکنولوژی فرماندهی و کنترل هوایی صورت گرفته به نمایش درآمد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا