سربازان و نیروهای مسلح قلعه‌های مستحکم ملت هستند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

سربازان و نیروهای مسلح قلعه‌های مستحکم ملت هستند

امیر پوردستان:

سربازان و نیروهای مسلح قلعه‌های مستحکم ملت هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیرسرتیپ "احمد رضا پوردستان" در مراسم تحویل سال نو در محل سد شهدای گمنام سرپل ذهاب اظهار کرد: وجود نیروها و یگان ها در مناطق مرزی زندگی پرنشاطی را به وجود آورده است.

وی خطاب به یگان های مستقر در سرپل ذهاب اظهار کرد: شما امروز پرچم داران شهدا و شایستگی این را دارید که راه شهدا را ادامه داده و اجازه ندهید پرچم انقلاب بر روی زمین بماند.
 
امیر سرتیپ پوردستان افزود: سال تحویل و بهار طبیعت فرصتی است که انسان اعمال سال گذشته خود را مرور و در آن بازنگری کند و کم و کاستی های آن را مشخص تا در سال جدید درصدد رفع آن برآید.
 
وی خاطرنشان کرد: خداوند وضع هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر اینکه آن قوم در خودش تغییر ایجاد کند و نقاط ضعف خود را برطرف سازد.
 
فرمانده قرارگاه ارتش در غرب کشور نیز گفت: در این لحظات و در این مکان مقدس که عطرآگین به خون شهداست شهادت می دهم هیچگاه در 35 سال گذشته ارتش نیروی زمینی به این اندازه شاهد پیشرفت و آرامش نبوده است.
 
امیر منوچهر کاظمی افزود: خداوند را شاکرم که در این مدت به واسطه فرمانده محبوب نیروی زمینی و همکاری رزمندگان، امروز نیروی زمینی به عنوان یکی از نیروهای شاخص نیروی مسلح ایران مشغول خدمت به نظام جمهوری اسلامی است.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا