بهبود وضعیت فرهنگی کشور با گسترش فرهنگ غنی اسلام محقق خواهد شد
تاريخ : 2 / 1 / 1393برچسب:, | 14:22 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

رئیس سازمان عقیدتی ارتش با اشاره به بهبود بخشیدن وضعیت فرهنگی کشور در سال پیش رو، گفت: امروز دشمنان ما فرهنگ جوانان و اسلام را مورد هدف قرار داده‌آند و ما باید تلاش کنیم که این موضوع در کشور رخنه و نفوذ نکند که این امر با گسترش فرهنگ غنی اسلام محقق خواهد شد.

پایگاه مردمی ارتش:: حجت‌الاسلام والمسلمین "سید محمد‌علی آل‌هاشم" در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، با اشاره شعار مقام معظم رهبری مبنی بر "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" اظهار داشت:‌ همه باید تلاش کنیم تا با عزم ملی و حرکاتی جهادی فرمایشات مقام معظم رهبری را به مرحله عمل برسانیم که البته هر کدام از اینها دارای الزاماتی است.   
 وی افزود: در بحث اقتصاد دولتمردان باید تلاش کنند تا وابستگی کشور به نفت را کاهش دهیم چرا که این امر توطئه‌ سال‌های گذشته، زمان طاغوت بوده و کشور ما را به نفت وابسته کرده است.   
 
رئیس سازمان عقیدتی ارتش گفت: مردم و مسئولین باید برای تولید ملی تلاش کنند و دولت نیز باید برای عملی کردن این موضوع از آنها حمایت لازم را به عمل آورد.   
 
حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم ادامه داد: همه باید بعد از اینکه تولید ملی در حد وفور در جامعه رونق پیدا کرد مصرف داخلی را ترویج کنیم و از تولیدات داخلی استفاده بهینه را ببریم که این امر به بهبود اقتصاد مقاومتی کمک شایانی خواهد کرد.  
 
وی تصریح کرد:‌ جلوگیری از اسراف نیز باید در نظر گرفته شود چرا که با صرفه‌جویی کارهای بزرگی را می‌توانیم انجام دهیم اما معنی صرفه‌جویی ریاضت نیست بلکه درست مصرف کردن است.   
 
رئیس سازمان عقیدتی ارتش با اشاره به بهبود بخشیدن وضعیت فرهنگی کشور در سال پیش رو، اظهار داشت: امروز دشمنان ما فرهنگ جوانان و اسلام را مورد هدف قرار داده‌اند و ما باید تلاش کنیم که این موضوع در کشور رخنه و نفوذ نکند که این امر محقق نمی‌شود مگر با گسترش فرهنگ غنی اسلام.

وی اظهار داشت: امروز دشمنان ما گرچه ما را از طرق نظامی تهدید می‌کنند اما هدف اصلی کشور ورود به یک جنگ نرم است یعنی از طریق فرهنگی در داخل کشور کارهایی را برای صدمه زدن به فرهنگ ما انجام خواهند داد که همه باید تلاش کنیم تا در مقابل تحمیل فرهنگ غرب به کشور ایستادگی کنیم.   
 
حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به جهاد خود کفایی بیان داشت: یکی از برکاتی که جمهوری اسلامی ایران به واسطه جنگ تحمیلی به آن رسیده بحث خودکفایی و خودباوری است که این مسئله از روز اول پیروزی انقلاب به خصوص در زمان تسخیر لانه جاسوسی نمود بیشتری پیدا کرد.   
 
وی افزود: دشمنان تلاش می‌کنند تا ما را از طریق تحریم اقتصادی فلج کنند که این کار را در 8 سال دفاع مقدس نیز انجام داده‌اند اما باید بگویم که با وجود تمامی این تحریم‌ها ما به موفقیت‌های بزرگی همچون مسئله هسته‌ای دست یافته‌ایم.   
 
رئیس سازمان عقیدتی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: بحث خودکفایی امروز مسئله بسیار مهمی است و موفقیت‌های بزرگ ما در بحث خودکفایی در سایه همین تحریم‌های دشمنان است تا بتوانیم روی پای خود بایستیم و این خودباوری و خوداتکایی از برکات دفاع مقدس است که امروز ما ثمره آن را می‌بینیم.  

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا