آل‌هاشم:اردوهای راهیان نور از تحریف دفاع مقدس جلوگیری می‌کند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

مسئول عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مرکز جهاد رسانه‌ای راهیان نور شهید غلامرضا رهبر بازدید کرد.

پایگاه مردمی ارتش:: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم با حضور در پادگان شهید محمودوند اهواز،ضمن بازدید از مرکز جهاد رسانه‌ای شهید رهبر ، با خادمان افتخاری شهدا در حوزه رسانه دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار،احمد رحیمی‌زاده، مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد مرکزی راهیان نور به بیان گزارشی از عملکرد مرکز جهاد رسانه‌ای شهید رهبر پرداخت.

در ادامه این دیدار، مسئول عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن تبریک سال نو و تقدیر از حضور مردم در راهیان نور بیان کرد: ما باید از آن کسانی که در دوران دفاع مقدس بودند استفاده کنیم و شما هم این تلاشها، فداکاری‌ها و ایثارگری مردم را انعکاس می دهید، کار شما هم بسیار ارزشمند است و من از طرف خودم از شما خبرنگاران راهیان نور تشکر می‌کنم.

حجت‌الاسلام آل هاشم به راه‌های شناخت سیره شهدا و فرهنگ جبهه در جامعه اشاره و در رابطه با فرهنگ جاری در راهیان نور گفت: مردم در کنار سرزمین شهدا راز و نیاز می‌کنند و با این سرزمین مانوسند. ما باید این فرهنگ را تقویت کنیم زیرا مقام معظم رهبری توقع دارند و راهیان نور را برای جلوگیری از فراموشی و تحریف وقایع دوران دفاع مقدس بسیار موثر می‌دانند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا