نقش نیروی زمینی در انقلاب و دفاع مقدس در چهاردهمین جلسه هم اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس بررسی شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش::چهاردهمین جلسه هم اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس با محوریت نقش نیروی زمینی در دوران دفاع مقدس در سالن غدیر مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

 

در این نشست، پیشکسوتان حاضر در جلسه به بیان مطالبی پیرامون وضعیت ارتش در روزهای آغازین انقلاب اسلامی، دفع شرارت های شمال غرب کشور و حضور موثر در دوران دفاع مقدس و نیز اعتماد امام (ره) به ارتش پرداختند.

 

امیر سرتیپ شاهین راد یکی از پیشکسوتان حاضر در این جلسه ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس گفت: جنگ زمانی به ما تحمیل شد که شرایط خاصی در کشور وجود داشت و ارتش تازه از بند طاغوت رها شده و آمادگی مقابله با یک تهاجم گسترده خارجی را نداشت اما در آن شرایط، ارتش با نشان دادن رشادت های فراوان از خود، عیار و قابلیت های خود را به خوبی نشان داد.

 

وی همچنین گفت: ما برای این که دشمن به هدف اصلیش که نابودی نظام و فتح کشور بود نرسد، هزینه های فراوانی دادیم که این هزینه ها دارای اهمیت بسیار زیاد برای ثبت در تاریخ است.

 

 
تصمیم نظام منحوس شاهنشاهی برای ایجاد فاصله بین مردم و ارتش، سعی در ایجاد تنفر از ارتش در جامعه آن روز، شناخت توطئه انحلال ارتش از سوی امام (ره) و خنثی سازی آن، بیان نقش ارتش در سرعت بخشیدن به پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دوران سازندگی، محبوبیت ارتش در نزد امام و رهبری، خدامحور بودن ارتش، نقش مهم ارتش در صیانت از کشور و نظام، همراهی ارتش با امام و روحانیت، عشق و علاقه ارتش به انقلاب، حفاظت از مرزهای کشور تاکنون حتی با اتمام جنگ، شایستگی ارتش در حمایت امام (ره) از آن و ....؛ از جمله مواردی بود که پیشکسوتان دفاع مقدس در صحبت های خود به آن اشاره داشتند.

در این جلسه همچنین حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، به بیان مطالبی پیرامون نقش ارتش در سرعت بخشیدن به پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نیز حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداختند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا