آمادگي رزمي،مبنا و زيرساخت همه فعاليت ها در نيروي زميني ارتش است

 

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران :

امير سرتيپ پوردستان:

آمادگي رزمي، مبنا و زيرساخت همه فعاليت ها در نيروي زميني ارتش است

امير سرتيپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نيروي زميني ارتش آمادگي رزمي را يكي از مباحث جدي در نيروي زميني ارتش عنوان كرده و با تاكيد بر اينكه ذات نيروهاي مسلح آمادگي رزمي است؛ گفت: اگر كشوري خودش را براي شرايط جنگ آماده كند و از ناملايمات و سختي‌هاي اين آمادگي نترسد، آن كشور در جنگ پيروز است.

فرمانده نيروي زميني كه در همايش شوراي عالي ارزيابي و ارتقاي آمادگي رزمي اين نيرو سخن مي‌گفت، با تاكيد براينكه كه هر كشوري بايد خودش را براي دفاع آماده كند، گفت: به دست آوردن اين آمادگي البته مستلزم خطركردن و سختي‌كشيدن است اما اين هزينه دادن و خطرپذيري مقدمه به دست آوردن پيروزي است.

امير پوردستان در ادامه افزود: در حال حاضر بايد خاكريز بزنيم و خودمان را آماده كنيم چرا كه وقتي جنگ درگرفت ديگر زماني براي آماده سازي نداريم.

امير پوردستان با اشاره به اينكه آمادگي رزمي در صدر اولويت هاي نيروهاي مسلح كشور قرار دارد، گفت: زير ساخت همه كارها آمادگي رزمي است و هميشه بايد نگاهمان به ارتقاي آن باشد و هيچ مسئله اي نبايد آمادگي رزمي را تحت الشعاع قرار دهد چراكه آمادگي رزمي جزو وظايف ذاتي نيروهاي مسلح است.

فرمانده نيروي زميني ارتش در ادامه سخنان خود با اشاره به نتايج آمادگي رزمي گفت: نخستين نتيجه آمادگي رزمي اين است كه اعتماد به نفس يگان بالا مي رود و راحت‌تر مي‌تواند ماموريت هاي خود را انجام‌دهد. وضعيت دوم مربوط به بعد داخلي است كه مردم مي بينند سربازان نيروهاي مسلح آماده هستند و انگشتان خود را روي ماشه نگه داشته و در مقابل هر تهديدي ايستادگي مي كنند و دربعد خارجي نخستين نتيجه آمادگي رزمي ايجاد قدرت بازدارندگي است. اگر كشوري آمادگي رزمي بالايي داشته باشد هيچ كشوري جرأت تعرض به اين كشور را به خود نخواهد‌ داد.

امير پوردستان همچنين تاكيد كرد: نيروي زميني ارتش مولفه هاي آمادگي رزمي را از سالها قبل در دستور كار خود قرار داده و امروز يكي از نيروهاي توانمند در بعد آمادگي رزمي است

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا