چهارمين همايش انديشه و قلم ارتش، پانزدهم تيرماه برگزار مي­شود

 

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

معاون فرهنگي و روابط عمومي ارتش خبر داد:

چهارمين همايش انديشه و قلم ارتش، پانزدهم تيرماه برگزار مي­شود

معاون فرهنگي و روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران از برگزاري چهارمين همايش انديشه و قلم آجا به ميزباني سازمان عقيدتي سياسي ارتش و با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در پانزدهم تيرماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران، حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمدرضا واحدي ضمن اعلام اين خبر، هدف از برگزاري اين همايش را  شناسايي فرهيختگان و اهل قلم ارتش به منظور تقويت بستر فعاليت هاي فرهنگي عنوان و خاطرنشان كرد: تشويق و ترغيب نويسندگان نظامي، شناسايي اهل قلم غيرنظامي به منظور فراهم نمودن امكانات و ارائه تسهيلات به آنان، تقدير از مراكز انتشاراتي تعامل كننده با ارتش و برنامه ريزي براي حمايت از چاپ، نشر و توزيع آثار برگزيدگان؛ از ديگر اهداف برگزاري اين همايش است.

به گفته معاون فرهنگي و روابط عمومي ارتش، در اين مراسم جمعي از فرماندهان عالي رتبه نظامي حضور خواهند داشت  و وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به عنوان ميهمان وي‍ژه  سخنراني خواهد كرد.

سيد محمد رضا واحدي در ادامه به افزايش آثار ارسال شده به دبيرخانه چهارمين همايش انديشه و قلم ارتش نسبت به همايش هاي پيشين اشاره و تصريح كرد: در مجموع 389 اثر از 169 شركت كننده دريافت شده كه نسبت به همايش قبلي رشد نسبتاً خوبي را شاهد هستيم كه اين امر به دليل تأثير برگزاري سه همايش گذشته بوده است.

وي با اشاره به آثار دريافتي در بخش هاي مختلف، اظهار داشت: 27 اثر با موضوع تاريخي(تاريخ نظامي)، 65 اثر با موضوع ادبيات دفاع مقدس(شعر، رمان، خاطره، زندگي نامه) و 35 اثر با موضوع دفاع مقدس به اين همايش راه يافته است.

معاون فرهنگي و روابط عمومي ارتش افزود: همچنين 40 اثر در بخش معارف اسلامي و علوم ديني ،45 اثر با عنوان فرماندهي و دانش و فناوري نظامي، 51 اثر ادبيات شامل شعر، رمان و داستان، 38 اثر در حوزه ژئوپليتيك و حقوقي، 22 اثر در حوزه مديريت و 66 اثر در دو بخش علمي و ترجمه به اين همايش ارسال شده است.

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا