پشتوانه مردمي،مهم‌ترين منبع قدرت در حكومت اسلامي است

 

مهدي فضائلي، كارشناس و پژوهشگر مسائل سياسي:

پشتوانه مردمي، مهم‌ترين منبع قدرت در حكومت اسلامي است

 

 

ارتش

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران :

 

مهدي فضائلي، كارشناس و پژوهشگر مسائل سياسي گفت: پشتوانه مردمي مهم‌ترين منبع قدرت در حكومت اسلامي است.

به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران، مهدي فضائلي، مديرعامل انتشارات سروش صدا و سيما و از كارشناسان مسائل سياسي درجمع فرماندهان و كاركنان ستاد ارتش طي سخناني ضمن تبريك ايام ماه رجب اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران از نخستين روزهاي شكل‌گيري و پيروزي تاكنون همواره مورد تهاجم دشمنان بوده چرا كه با وقوع انقلاب اسلامي ايران، منافع آنان قطع و مسيري كه براي دنيا طراحي كرده بودند با شكست مواجه شد.

وي در ادامه انقلاب اسلامي ايران را كانون الهام‌بخش ملت‌ها خواند و تصريح كرد:دشمنان، همواره به‌دنبال از بين بردن اين كانون توجه بوده و براي رسيدن به اهدافشان به هر ترفندي دست زده‌اند.

مديرعامل انتشارات سروش تصريح كرد: با توجه به تأثيري كه ايران برروي معادلات جهاني گذاشته، منافع سلطه‌گران غربي به خطر افتاده و بسياري از نخبگان، مردم و سياستمداران دنيا به اين باور رسيده‌اند كه سلطه‌گران نيز قابل شكست مي‌باشند.

دكتر فضائلي، پشتوانه مردمي را مهم‌ترين منبع قدرت براي حكومت اسلامي ايران توصيف و اضافه كرد: در حوادث اخير سوريه، تمام كشورهاي سلطه‌گر دنيا تجهيزات، سلاح و….فراهم نمودند تا سوريه را از بين ببرند اما به‌خاطره اين‌كه بخش زيادي از مردم سوريه با دولت همراه هستند و از حكومت و دولت سوريه پشتيباني مي‌كنند، نتوانسته‌اند به اهدافشان برسند.

وي در پايان، انتخابات را مهم‌ترين نماد و عرصه براي برخورداري حكومت از منبع پشتوانه نظام خواند و گفت: در هر حكومتي، نظاميان توانمندي و قدرت خود را با انجام رزمايش به نمايش مي‌گذارند و منابع ديگر قدرت نظير مردم نيز با شركت در مراسم‌ها و مشاركت‌هاي ملي، توانايي‌هاي خود را به نمايش مي‌گذارند

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا