عملیات بیت‌المقدس یک برد استراتژیک بود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

عملیات بیت‌المقدس یک برد استراتژیک بود

 
 
 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده هوانیروز در دوران دفاع مقدس گفت: در عملیات بیت‌المقدس کارهایی انجام شد که تا به آن روز در هیچ جنگی صورت نگرفته بود هم برای ایران یک برد استراتژیک بود هم برای جهانیان غیر قابل باور، اصلا به ذهن دشمن هم نمی‌رسید که ما شبانه از رودخانه عبور کنیم.

امیر سرتیپ دوم خلبان جانباز" محمد کریم عابدی" از فرماندهان هوانیروز در دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان ما در تمام عملیات ها سنگ تمام گذاشتند؛ اما در برخی عملیات‌ها حماسه‌هایی شگرف خلق کردند که یکی از آن‌ها عملیات بیت‌المقدس بود.

وی ادامه داد: در عملیات بیت‌المقدس کارهایی انجام شد که تا به آن روز در هیچ جنگی صورت نگرفته بود. این عملیات هم برای ایران یک برد استراتژیک بود هم برای جهانیان غیر قابل باور؛ اصلا به ذهن دشمن هم نمی رسید که ما شبانه از رودخانه عبور کنیم.

امیر عابدی اذعان کرد: تنها چیزی که در آن زمان خیلی مهم بود اتحاد بین نیروها و طراحی دقیق این عملیات بود که با آمدن شهید متوسلیان که در آن زمان در مریوان در حال خدمت بود و شهدایی چون شهید صیاد شیرازی، شهید شیرودی و شهید کاظمی به یک عملکرد قوی و اعتقادی رسیدیم و در نهایت خرمشهر را آزاد کردیم.

فرمانده هوانیروز در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بعد از عملیات بیت‌المقدس رزمندگان روحیه ای بالا گرفتند و دیگر برایشان نداشتن تجهیزات و کم بودن تعداد نیروها مهم نبود، تنها چیزی که برایشان اهمیت داشت، فرمایشات امام راحل و دستورات فرماندهان بود.

وی در پایان گفت: یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را به ویژه شهدای عملیات بیت‌المقدس را گرامی می‌داریم و با ادامه راه این شهدا، حقی که بر گردن ماست را ادا می کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا