ايجاد شائبه دخالت نيروهاي مسلح در انتخابات راهبرد دشمن است
تاريخ : 29 / 2 / 1392برچسب:ارتش,ستادکل, | 20:13 | نویسنده : بسیجیان ارتش

 

ارتش

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران :

 

 

بيانيه ستاد تبليغات دفاعي پيرامون انتخابات:

ايجاد شائبه دخالت نيروهاي مسلح در انتخابات راهبرد دشمن است



ستاد تبليغات دفاعي كشور در بيانيه‌اي از كانديداهاي رياست جمهوري خواست در مناظره‌ها و برنامه‌هاي تبليغات انتخاباتي خود به‌گونه‌اي عمل كنند كه امكان هرگونه سوءاستفاده دشمن سلب شود.

به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران، ستاد تبليغات دفاعي كشور در بيانيه‌اي از كانديداهاي رياست جمهوري خواست در مناظره‌ها و برنامه‌هاي تبليغات انتخاباتي خود به گونه‌اي عمل كنند كه امكان هرگونه سوءاستفاده دشمن سلب شود.

در بخشي از اين بيانيه آمده است: حافظه تاريخي ملت ايران گواهي مي‌دهد در مقطع انتخابات، دشمنان كينه‌توز و قسم خورده انقلاب و نظام اسلامي همواره با اتخاذ راهبردهاي خصمانه و تفرقه‌انگيز رسانه‌اي، در پي ابهام‌آفريني در خصوص سلامت برگزاري انتخابات و تأثيرگذاري بر افكار عمومي برآمده‌اند و در اين راستا نيروهاي مسلح را به دخالت در انتخابات متهم و مورد هجمه‌هاي ظالمانه رسانه‌اي قرار داده‌اند.

اين بيانيه مي‌افزايد: در عين حال، هوشياري و بصيرت مردم در موسم انتخابات تاكنون مانع توفيق و كاميابي سناريوها و راهبردهاي دشمن شده است.

در ادامه اين بيانيه با اشاره به تمركز دشمن براي تبديل شور و نشاط انقلابي جامعه به يأس و سرخوردگي سياسي، تصريح شده است: از كانديداهاي محترم انتظار مي‌رود در مناظره‌ها و برنامه‌هاي تبليغات انتخاباتي خود به‌گونه‌اي عمل كنند تا امكان هرگونه سوءاستفاده دشمن سلب و نقطه اميد بدخواهان ايران اسلامي در دستاويز قراردادن اظهارات آنان براي هجمه رسانه‌اي و تبليغاتي عليه منافع كشور و نيروهاي مسلح به يأس تبديل شود.

در پايان بيانيه ستاد تبليغات دفاعي كشور با تأكيد بر اين‌كه نيروهاي مسلح در كنار ملت ايران براي حفاظت از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و حضور در حماسه سياسي آماده‌اند، اشاره شده است: ملت رشيد، انقلابي و ولايت‌‌مدار ايران و كانديداهاي محترم در فضايي سالم و با رعايت ارزش‌هاي اخلاقي، مشاركت گسترده و پرشور خود در انتخابات 24 خردادماه را به نمايش گذارده و با خلق حماسه بزرگ و ماندگار سياسي، نقطه عطف نويني در روند تكاملي انقلاب اسلامي را رقم خواهند زد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا