اگر قوی باشیم هیچ‌کس توانایی تهدید و زورگویی به ما را نخواهد داشت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: اگر قوی باشیم هیچ‌کس توانایی تهدید و زورگویی به ما را نخواهد داشت که این در نیروهای مسلح امری اجتناب‌ناپذیر است.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم فارغ‌التحصیلی  دوره‌های ۳۰ و ۳۱ خلبانی در پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان با حضور امیر سرتیپ خلبان «حسن شاه صفی» فرمانده نیروی هوایی ارتش و حجت‌الاسلام «ولی‌الله صبری» رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا برگزار شد.

امیر سرتیپ شاه صفی در این مراسم ضمن تقدیر از خانواده معظم شهدا گفت: باید اهداف و آرمان‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران بیش از پیش مورد بررسی قرار گیرد، چرا که یاد و خاطره آن عزیزان همواره موجب برکت و آرامش است.

وی افزود: وظیفه منتظران حضرت مهدی(عج) ابتدا این است که خود را برای مبارزه با زورگویان آماده کنند و سپس اخلاق  و رفتار اسلامی داشته باشند.

فرمانده نیروی هوایی گفت: اگر قوی باشیم هیچ‌کس توانایی تهدید و زورگویی به ما را نخواهد داشت که این در نیروهای مسلح امری اجتناب‌ناپذیر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ولی‌الله صبری، نیز طی سخنانی در ابتدای این مراسم گفت: احساس غرور و افتخار امروز ما به دلیل افتخارآفرینی دیروز پیشکسوتان است.

وی تصریح کرد: با وجود توطئه همیشگی دشمنان و تحریم‌های اعمال شده برای نیروی هوایی، امروز ما در بحث اورهال (بازآماد) و آموزش خلبانی به خودکفایی کامل رسیده‌ایم و پروازهای هواپیماهای نیروی هوایی بر اساس استانداردهای لازم انجام می شود.   

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش افزود: نیروی هوایی یک نیروی افتخارآفرین و قدرتمند است که از گذشته تا امروز همواره در تمامی صحنه ها حضوری موثر داشته است.

وی خاطرنشان کرد: لباس نیروی هوایی به ویژه لباس پرواز یک افتخار است و پروازهایی که با آن انجام می شود باید یک پرواز افتخارآمیز و دشمن شکن باشد.

صبری در پایان اظهار کرد: احساس همدلی که در مجموعه نیروی هوایی ارتش وجود دارد موجب تلاش، فعالیت و احساس استقلال بیشتر در این نیرو خواهد شد.

در پایان این مراسم که امیر سرتیپ دوم خلبان «مسعود روزخوش» فرمانده پایگاه شهید بابایی، پیشکسوتان و خانواده دانشجویان خلبانی نیز در آن حضور داشتند، فرمانده نیروی هوایی ارتش  به خلبانان فارغ التحصیل شده نشان پرواز اهدا کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا