جهاد هميشه به معناي حضور در ميدان جنگ نيست
تاريخ : 17 / 4 / 1392برچسب:ارتش,دریایی,بسیج مردمی, | 15:20 | نویسنده : بسیجیان ارتش

حجت الاسلام والمسلمين عباس محمدحسني :

رئيس اداره عقيدتي سياسي نيروي دريايي ارتش صبح امروز در جمع كاركنان پايگاه دريايي خارك با اشاره به حضور تأثيرگذار پايگاه نيروي دريايي در جزيره خارك گفت: جهاد هميشه به معناي حضور در ميدان جنگ نيست.

به گزارش روابط عمومي نيروي دريايي ارتش حجت الاسلام والمسلمين عباس محمدحسني رئيس اداره عقيدتي سياسي نيروي دريايي به استناد روايتي از امام صادق (ع) گفت: از امام صادق (ع) سوال شد كه بهترين اعمال چيست، امام (ع) نماز اول وقت، نيكي به پدر و مادر و جهاد در راه خدا را از جمله بهترين اعمال برشمردند.

وي خطاب  به كاركنان نيروي دريايي ارتش مستقر در جزيره خارك به تشريح فضايل جهاد در راه خدا پرداخت و تاكيد كرد: شما عزيزان بدانيد  كه جهاد لزوماً به معناي در ميدان جنگ بودن نيست بلكه خدمات شما اعم از حضور در  مرزهاي  آبي  و حفاظت از آبهاي اين سرزمين مقدس و حتي انجام امور اداري در همه قسمت ها از مصاديق بارز جهاد في سبيل الله است.

رئيس اداره عقيدتي سياسي نيروي دريايي ارتش در پايان  با اشاره به اوضاع جهان و منطقه نقش سازنده  ايران در جهان و منطقه را بسيار مفيد ارزيابي كرد.

گفتني است، حجه الاسلام و المسلمين عباس محمدحسني پيش از حضور در جمع كاركنان پايگاه دريايي خارك از قسمت هاي مختلف اين پايگاه بازديد كرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا