شبیه‌ساز کابین عقب هواپیمای 'اف 14' بعد از دوازده سال رونمایی شد/

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا برخور، فرمانده پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار «نسیم» تصریح کرد: این شبیه ساز بعد از 14 سال در سال 91 بنابر اوامر امیر فرماندهی محترم نیروی هوایی در 2 مسیر دانشگاهی و عملیاتی جهت ساخت شروع بکار شد.
وی در ادامه اظهار داشت: در خرداد92 شبیه ساز کابین عقب هواپیمای اف 14 که حدود 12 سال به علت عدم توانایی بعضی از پیمانکاران نهاجا توسط امیر شاه صفی رونمایی گردید.

فرمانده پایگاه هشتم شکاری با بیان اینکه این شبیه ساز توانایی تولید و رهگیری و انهدام اهداف پروازی با ارتفاعات و سرعتهای متفاوت را داشته و ناوبران شکاری به راحتی تمامی آموزش خود را در ان می‌توانند ببینند گفت: ارتقاءاین شبیه ساز و اتصال آن به شبیه ساز کابین جلوی هواپیمای اف 14 از برنامه های اتی پرواز می‌باشد.

وی همچنین با اشاره به رونمایی از شبیه ساز فاتح 12 گفت: این شبیه ساز جهت آموزش و بالا بردن سطح مهارت تیراندازی سربازان و کارکنان کادر به کار رفته و از نظر ایمنی نیز بسیار حائز اهمیت است.
وی اظهار داشت: این شبیه ساز شامل10 خط سلاح های سبک ژسه ، کلاش ،کلت و آرپی چی بوده ونفرات با سلاح های واقعی به سمت اهداف ثابت و متحرک در فواصل 25،50،100 و 300 متر تیراندازی می‌کنند.
علیرضا برخور در این گفتگو همچنین گفت: برای برنامه‌های آینده این شبیه ساز استفاده از نرم افزارهایی پر تحرک با انیمیشن هایی جذاب در دستور کار است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا