رونمایی از اطلس حضور فرمانده کل قوا در دانشگاه ارتش
تاريخ : 1 / 3 / 1392برچسب:, | 13:15 | نویسنده : بسیجیان ارتش

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران :

کتاب اطلس حضور ماندگار فرمانده معظم کل قوا در دانشگاه افسری امام علی صبح امروز با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان عالی رتبه نیروهای مسلح در محل این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش مشرق به نقل از مهر، دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش که به تعبیر مقام معظم رهبری، (فیضیه ارتش) و محل تربیت نیروی انسانی دین مدار، معتقد و ولایت مدار است؛ میزبان برگزاری مراسمی بود که موضوع آن حضور ماندگار فرماندهی معظم کل قوا از سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در مراسم دانش آموختگی و جشن تحلیف دانشجویان این دانشگاه؛ زمینه یک تحول مبنایی و حرکت پرشور ارتش به سمت ارتشی اسلامی و ولایی را موجب شد و همین جوش و خروش انقلابی با محوریت ایمان و اقتدار، ارتش جمهوری اسلامی ایران را در منظر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به کلمه طیبه و ارتش حزب الله مفتخر کرد.

امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در این مراسم با اشاره به خصوصیات و فضایل ماه های رجب، شعبان و رمضان از تمامی دست اندرکاران تدوین این کتاب به ویژه دفتر ارتباطات نیروهای مسلح قدردانی کرد.

وی افزود: این کتاب جلوه های خاصی داشت که بنده از آن استفاده کرد ضمن این که اطلس حضور ماندگار فرمانده معظم کل قوا در دانشگاه افسری امام علی علاوه بر این که ذخیره ارزشمندی محسوب می شود می تواند ماخذ هزاران کتاب دیگر باشد.

امیر پوردستان با اشاره به حمله ناجوانمردانه رژیم بعثی عراق به مرزهای کشورمان در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و با دوازده لشکر و 45 تیپ مستقل گفت: اولین نیروهایی که پس از این هجوم به یاری سپاه خوزستان، پاسگاه های مرزی و ارتش پیوستند نیروهای جوان و دانش آموختگان دانشگاه امام علی بودند و این دانشگاه اولین شهدای دانشجو را به انقلاب تقدیم کرد. پاداش دنیوی این موضوع هم حضور هر ساله رهبر معظم انقلاب و نایب امام زمان در این دانشگاه است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به تلاش منافقین پس از پیروزی انقلاب برای انحلال ارتش و همراهی برخی مسئولان داخلی با آنان یادآور شد: در آن ایام حضرت امام (ره) در 29 فروردین 58 نهال ارتش را غرس کردند و جلوی این تلاش مذبوحانه منافقین را گرفتند.

وی ادامه داد: کتاب اطلس حضور ماندگار فرمانده معظم کل قوا در دانشگاه افسری امام علی (ع) نشان می دهد که ایشان پس از امام (ره) یک لحظه ارتش را رها نکردند تا جایی که امروز می فرمایند: «ارتش شجره طیبه و یک ارتش متدین است» که این موضوع مطالبه ایشان از ارتش هم محسوب می شود.

امیر پوردستان با گرامیداشت یاد شهدای 8 سال دفاع مقدس ازجمله شهدای عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شدند به نقل خاطره ای از این عملیات و شهید صیاد شیرازی پرداخت و تصریح کرد: اگر گفته می شود خرمشهر را خدا آزاد کرد به خاطر این است که در آن زمان اسباب و وسایل بشری نشان می داد نمی توان خرمشهر را آزاد کرد اما وقتی پای اخلاص، پیروی از ولایت و توکل بر خدا به میان آمد این موضوع محقق شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا