سازمان سینمایی دفاع مقدس در کشور ایجاد می شود
تاريخ : 18 / 4 / 1392برچسب:ارتش,ستادکل,بسیج مردمی, | 7:58 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

سردار سرتیپ بسیجی دکتر کارگر:  

سازمان سینمایی دفاع مقدس در کشور ایجاد می شود


رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور از راه اندازی سازمان سینمایی دفاع مقدس تا هفته دفاع مقدس در شهریور امسال خبر داد.
سازمان سینمایی دفاع مقدس در کشور ایجاد می شود

سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر روز یکشنبه در حاشیه تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان سینمایی دفاع مقدس در ساخت فیلم و سریالهای مربوط به دوران دوران شکوهمند دفاع مقدس فعالیت می کند.

وی به راه اندازی خبرگزاری دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: در آئین بزرگداشت سوم خرداد امسال علاوه بر این، از نخستین چاپ سه عنوان و باز چاپ 32 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمایی شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور با بیان این که در تالیف و تولید کتاب های مربوط به خاطرات و ارزشهای دفاع مقدس در کشور ضعف وجود دارد، خاطر نشان کرد: حمایت از تولید و همچنین عرضه این کتاب ها مورد توجه جدی بنیاد  حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در کشور است.

بازدید چهار میلیون نفری از مناطق جنگی

سردار سرتیپ بسیجی دکتر کارگر با اشاره به اردوهای راهیان نور ادامه داد: سال گذشته چهار میلیون نفر به اردوی راهیان نور اعزام شدند.


وی تاکید کرد: با توجه ویژه دولت های خدمتگزار نهم و دهم اعزام راهیان نور از تعداد ۴۰۰ هزار نفر در سال ۸۴ به چهار میلیون نفر در سال گذشته افزایش یافت.


رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور با اشاره به اینکه افزایش تعداد نفرات اعزامی به راهیان نور و مناطق عملیاتی یادگار دوران دفاع مقدس به افزایش امکانات در این مناطق بستگی دارد، ادامه داد: با اجرایی شدن برنامه‌ریزی‌ها، در پایان برنامه پنجم توسعه کشور باید سالانه ۱۰ میلیون نفر به مناطق عملیاتی اعزام شوند.


وی به اضافه شدن مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب در برنامه راهیان نور از سال گذشته اشاره و تصریح کرد: بازدید از برخی مناطق عملیاتی در دریا برای نخبگان دانشگاهی نیز در سال گذشته انجام شد که مورد استقبال قرار گرفت.


سردار سرتیپ بسیجی دکتر کارگر به ساخت پارک موزه های دفاع مقدس در استانهای مختلف کشور اشاره و خاطرنشان کرد: پارک موزه استان مازندران که ویژه عملیاتهای آبی – خاکی است و پارک موزه استان سمنان به دلیل قرار گرفتن در مسیر عبور زائران ثامن الائمه(ع) از اهمیت ویژه‌ای در کشور برخوردار است.


رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور افزود: تا پایان برنامه پنجم توسعه نیمی از پارک موزه‌های در حال ساخت در استانها باید تکمیل شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا