100 هزار فرزند بازنشستگان لشکری شاغل می شوند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش:: مديرعامل مؤسسه توانمند‌ساز بازنشستگان نيروهاي مسلح گفت: اشتغال فرزندان نيروهاي مسلح نيز در برنامه‌هاي اين مؤسسه قرار دارد که اميدواريم با ايجاد کارآفريني و ايجاد سرمايه‌گذاري‌ها بتوانيم تا سه سال آينده ۱۰۰ هزار فرصت شغلي براي فرزندان نيروهاي مسلح ايجاد کنيم.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از مشرق، سردار سيد علي محتشميان در نشست خبري که صبح امروز درباره توانمندسازي 650 هزار نفر از بازنشستگان نيروهاي مسلح برگزار شد، اظهار داشت: موسسه توانمندسازي بازنشستگان نيروهاي مسلح دو ماموريت را بر عهده دارد که به موضوعات اجتماعي و اقتصادي مي‌پردازد.

وي با اشاره به اينکه حفظ منزلت و ارتقا سطح کيفيت و معيشت بازنشستگان بايد در اولويت اين موسسه قرار داشته باشد گفت: يک سر برنامه‌ريزي‌ها در اين خصوص انجام شده که بزودي اجرايي خواهد شد.

سردار محتشميان افزود: با توجه به اينکه در دوران بازنشستگي درآمدها کاهش پيدا مي‌کند لذا کار اين موسسه تعادل بين درآمد و هزينه‌هاي بازنشستگان است.

مدير عامل موسسه توانمند‌ساز بازنشستگان نيروهاي مسلح يادآور شد: منابع انساني ارزشمندترين منابع در يک جامعه محسوب مي‌شوند و با توجه به اينکه اين نيروهاي بازنشسته در قسمت‌ مهمي مشغول به خدمت بودند لذا تجريبات و دستاوردهاي آنها بسيار حائز اهميت است.

وي خاطر نشان کرد: در راستاي توانمندسازي بازنشستگان نيروهاي مسلح سهام‌هايي در قالب‌هاي مختلف به اين افراد ارائه شد ه است و تا کنون هيچ مطالبه‌اي از سازمان تامين اجتماعي نيروهاي مسلح ندارند.

سردار محتشميان خاطر نشان کرد: اشتغال فرزندان نيروهاي مسلح نيز در برنامه‌هاي اين موسسه قرار دارد که با ايجاد کارآفريني و ايجاد سرمايه‌گذاري‌ها بتوانيم تا سه سال آينده 100 هزار فرصت شغلي براي فرزندان نيروهاي مسلح ايجاد مي‌کنيم که براي اين اقدام 10 هزار ميليارد تومان سرمايه‌گذار نياز است که از طريق فعاليت‌هاي اقتصادي و جلب مشارکت‌هاي جامعه هدف تحقق خواهد يافت.

وي به تهيه جهيزيه و ارائه ست‌هاي آموزشي به فرزندان بازنشستگان نيروهاي مسلح اشاره کرد و گفت: سالانه 30 هزار ازدواج در جامعه بازنشستگان نيروهاي مسلح صورت مي‌گيرد که براي تامين جهيزيه اين اقشار دچار سختي‌هاي زيادي هستند در اين راستا موسسه توانمندسازي يکي پکيج از کالاهاي مورد نياز را با شرايط خاص به واجدين شرايط ارائه مي‌دهند.

مدير عامل موسسه توانمند‌ساز بازنشستگان نيروهاي مسلح گفت: ست‌هاي آموزشي قبل از اينکه ارزش مالي آنها براي ما مطرح باشد با چاپ آرم نيروهاي مسلح ارزش معنوي آن براي ما مورد تاکيد است.

سردار محتشميان به سرمايه‌گذاري در پروژهاي نيروهاي مسلح اشاره کرد و گفت: تا کنون 128 پروژه به موسسه ارائه شده است که از اين تعداد12 پروژه داراي ارزش اقتصادي برآورد شده که 4 پروژه براي سرمايه‌گذاري به نتيجه رسيده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا