برگزاری بیش از 50 محفل انس با قرآن در ایام ماه مبارک رمضان

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

نیروی هوایی ارتش برنامه های ویژه ای برای ماه مبارک رمضان دارد که از شاخص ترین آن می توان به برگزاری بیش از 50 محفل انس با قرآن کریم در سطح نیرو اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس ،معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش برنامه های ویژه ای برای ماه مبارک رمضان دارد که از شاخص ترین آن می توان به برگزاری بیش از 50 محفل انس با قرآن کریم در سطح نیرو اشاره کرد.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی در این رابطه توضیح داد: در این ماه مبارک، محافل انس با قرآن در تمام پایگاه ها و یگان های نیروی هوایی ارتش برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان در تمامی یگان های نهاجا با دعوت از سخنرانان مذهبی انجام شده و همچنین غبار روبی از مساجد و حسینیه ها از جمله فعالیت های نمازگزاران در این راستا بوده است.

معاون فرهنگی نیروی هوایی ارتش افزود: در تمامی یگان های نهاجا شروع هر روز با کلاس های قرآن و در سطوح مختلف خواهد بود و در ستاد نهاجا حجت الاسلام و المسلمین دکتر بهشتی پور در جمع فرماندهان و مدیران به تفسیر این کتاب عظیم الهی خواهد پرداخت.
معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا خاطر نشان کرد: ما امسال برای حفظ جزء 30 قرآن کریم ویژه ی کودکان برنامه های ویژه ای داریم. همچنین نیروی هوایی ارتش با نهاد های قرآنی خارج از نیرو در زمینه ی اعزام قاریان و حافظان ممتاز برای یگان های تابعه این نیرو تعامل و همکاری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: همچنین هر روز بین نمازهای ظهر و عصر در مسجد النبی (ص) و در جمع کارکنان ستاد نهاجا، احکام و مسائل اخلاقی بیان خواهد شد.
 
وی خاطر نشان کرد: تبلیغات چهره به چهره توسط روحانیون نهاجا و مبلغان زن و مرد اعزامی از قم در همه یگان های تابعه  انجام خواهد شد و سوالات مذهبی خانواده ها، کارکنان، هنرآموزان و دانشجویان پاسخ داده خواهد شد.
 
وی گفت: در ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) در نیمه ی ماه رمضان در کلیه یگان های نهاجا محافل انس با قرآن برگزار خواهد شد و کارکنان و خانواده های آنان در بهار قرآن از فیوضات عظیم این معجزه بزرگ الهی بهره مند خواهند شد.
 
  *در خصوص برگزاری برنامه های شب های احیا نیز گفت : برنامه ها ی ویژه ی شب قدر به همراه عزاداری مولای متقیان امام علی (ع) همانند سال های گذشته برقرار خواهد بود.
 
درادامه تاکید کرد: خانواده ها ی کارکنان نیروی هوایی ارتش در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس شرکت کرده و در روز عید سعید فطر نماز عید در کلیه مساجد نهاجا برگزار خواهد شد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا