اخلاق ملت ایران در تیررس ۱۶۲ شبکه ماهواره‌اى

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جبهه استکبار پس از مایوس شدن از تهاجم نظامی، با راه اندازی ۱۶۲ شبکه ماهواره‌ای ضد نظام فعالیت می‌کند و برای انحراف همه گروه‌های سنی برنامه دارد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرگزاری دفاع مقدس  سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در جمع پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در حسینیه ثارالله اظهار داشت: هدف دشمنان برای راه اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای تخریب اخلاق، معنویت و وحدت در جامعه اسلامی ایران است که باید همه آحاد مردم در برابر این تهدید هوشیار و آگاه باشند.

وی افزود: پیچ تاریخی جهان در شرایط حساسی قرار دارد که سرنوشت جامعه بشری در این برهه تغییر می کند و این در حالی است که بشریت در مقابل ایده های مختلف قرار گرفته که همه آنها بجز انقلاب اسلامی ایران، شکست خورده است.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ما باید میراث سنگینی که شهدا به جا گذاشته اند را به منزل برسانیم و هر روز برای ما باید به مثابه میدان نبرد باشد و به اقتضای زمان عمل کنیم.
 
سردار نقدی گفت: امروز مسئولیت آحاد مختلف مردم ایران سنگین است و اگر نتوانیم این الگو را به نحو مطلوب به جامعه بشری ارائه کنیم قرن ها طول خواهد کشید تا الگویی مناسب برای بشریت به وجود آید.
 
وی با بیان اینکه دشمنان با شیوه های مختلف در جامعه اسلامی ناهنجاری های اجتماعی را گسترش می دهند که به هیچ وجه نباید از آن غفلت شود تصریح کرد: نخستین گام برای رسیدن به عزم و اراده قوی، جمع شدن نخبگان جامعه در کنار هم و مشارکت فکری و عملی آنان است.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز هر چه پیشرفت و عظمت در کشور داریم به دلیل پیروی از ولایت است و ضعف و ناتوانایی‌ها نیز به دلیل عدم پیروی از ولایت است.
 
وی با بیان اینکه اسلام دین منطق، عقل و خرد است، تصریح کرد: هرگاه که موانع درونی و بیرونی برداشته شود و حقیقت اسلام بر هر انسانی روشن شود، بی‌اختیار در مقابل حقیقت اسلام تسلیم می‌شود.
 
سردار نقدی موانع بیرونی ایجاد شده در مقابل روشن شدن حقیقت اسلام را جنگ تبلیغاتی، فضاهای مسموم رسانه‌ای، دروغ‌بافی‌ها و موانع درونی را تکبر و رذایل اخلاقی بر شمرد و اضافه کرد: امروز دشمن با انواع شبکه‌های ماهواره‌ای، شبکه‌های گسترده فساد پراکن اینترنتی فیس بوک و تویتر، جریان فتنه، موسیقی، فیلم مستهجن و ترویج مواد مخدر تلاش دارد تا راه فهم حقیقت میان بخش‌هایی از جامعه ما را سد کند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رشد شبکه های ضد اخلاقی و فاسد جبهه استکبار از 6 شبکه در سال 85 به 162 شبکه در سال 93 تاکید کرد: دو عامل "انگیزه و ایمان الهی" و "وحدت همه مردم حول هدف الهی"، برای تحقق اهداف انقلاب و شکست دشمنان ضروری است.
 
وی امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه همه مردم به ویژه پاسداران دانست و خطاب به حاضرین گفت: اصلی ترین وظیفه ما تبلیغ و آگاه سازی است چرا که وقتی در خانه و محله خود افراد، ناهنجاری‌ وجود دارد واجب این است که ابتدا امر به معروف و نهی از منکر از در خانه و محله آغاز شود.
 
سردار نقدی خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی که به دنبال جنگ نرم هستند، گفت: ما راه خود را همچون جنگ تحمیلی پیدا کرده‌ایم؛ ما در جنگ فرهنگی خیلی از راه‌ها را نمی‌دانستیم اما امروز به برکت اخلاص بسیجیان این راه‌ها را یافتیم و البته این مسیرها باید استمرار داشته باشد.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جانفشانی شهید مهدوی که موجب سقوط بالگرد عراقی شد، گفت: دشمن بداند که خرج‌هایی که برای راه‌اندازی ماهواره‌های جدید و شبکه‌های اینترنتی می‌کند بی‌فایده است چون دلاورمردانی در این سرزمین وجود دارند که تا آخرین قطره خون خود پای نظام و انقلاب ایستاده اند.
 
وی با تاکید بر این نکته که حفظ و تحکیم وحدت اسلامی مایه عزت امت اسلامی است و تاکنون خنثی کننده توطئه دشمنان بوده است، افزود: دشمن ضربه زدن به ایمان امت اسلامی را در دستور کار قرار داده و توسعه شبکه‌های ترویج دهنده ضدارزش‌ها در چند سال اخیر توسط برخی کشورهای اروپایی و صیهونسیم، بیانگر این توطئه است.
 
سردار نقدی با اشاره به رشد منفی جمعیت در بسیاری از کشورهای غربی گفت: زندگی تک نفره، زندگی با حیوانات، ازدواج با حیوانات، ازدواج همجنس بازان و نامشروع بودن بسیاری از فرزندان غربی، گواه بر انفجار فساد در غرب است.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین ضمن اشاره به آمار طلاق در کشورمان عنوان کرد: بیشترین طلاق هایی که در کشورمان صورت می گیرد یا بخاطر مواد مخدر است یا استفاده از ماهواره و شبکه های ناهنجار اجتماعی که باید از آن ها عبرت بگیریم.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا