مأموریت ضد اسلامی انگلیس/ توطئه مستکبران علیه مسلمانان

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: مستکبران می‌خواهند برای تسلط بر کشورهای اسلامی، مسلمانان قرآن را نخوانند و یا اگر خواندند چیزی از آن نفهمند.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در مراسم افتتاحیه مجتمع تخصصی آموزش قرآن کریم نزاجا گفت: خداوند را شاکریم که در ماه رمضان و ماه بهار قرآنی و در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد شاهد افتتاح این مرکز هستیم.

وی با تقدیر از اهتمام و جدیت اداره عقیدتی سیاسی ارتش به فعالیت قرآنی، برنامه‌های ارتش را در حفظ، قرائت، بسط و توسعه فعالیت‌های قرآنی مطلوب ارزیابی کرد.

فرمانده نزاجا با اشاره به دلایل مهجوریت قرآن و ریشه‌یابی این موضوع افزود: تنبلی و رفاه‌طلبی مسلمانان و توطئه‌های معاندین و مستکبران از جمله دلایل مهجوریت قرآن است. مستکبران می‌خواهند برای تسلط بر کشورهای اسلامی، مسلمانان قرآن را نخوانند و یا اگر خواندند چیزی از آن نفهمند؛ این همان ماموریتی بود که انگلیسی‌ها برای انجام آن برنامه‌های زیادی داشتند.

امیر پوردستان گفت: یکی از محورهای اصلی که نیروی زمینی به آن توجه دارد تقویت بنیه‌های اعتقادی و ایمانی کارکنان است؛ آنچه که صحنه عملیات به ما در طول ۸ سال دفاع مقدس، جنگ افغانستان و مرور جنگ‌های اول و دوم خلیج فارس نشان داده است این است که نیروی انسانی در جنگ‌ها می‌تواند نقش اول و اصلی را در پیروزی‌ها رقم بزند.

وی ادامه داد: یکی از اموری که در جهت تربیت نیروی انسانی انجام می‌دهیم توجه به تربیت و آموزش علوم قرآنی و توسعه فعالیت‌های قرآنی است. در نیروی زمینی ارتش با فعالیت اداره عقیدتی سیاسی و فرهیختگان در این ارگان، توسعه فعالیت‌های قرآنی در کلیه سطوح پایور و کارکنان وظیفه و همچنین خانواده‌ها در تمامی سطوح حفظ و روانخوانی استمرار دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: توجه به امور قرآنی انگیزه نیروهای این ارگان را دوچندان کرده است و امروز هدف از افتتاح این مرکز این است که کارکنان و خانواده‌های آنها بتوانند از این فرصت استفاده کنند. امیدواریم نیروی زمینی بتواند با توجه به نامگذاری امسال با عنوان "جهاد و فرهنگ" از سوی مقام معظم رهبری در بسط و توسعه فعالیت‌های قرآنی به وظایف خود عمل کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا