خاطرات دریادار سیاری از دفاع مقدس

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::ژنرال سپیدپوش دریا‌های ایران میهمان ویژه شب‌های شیدایی بود و از حماسه‌های سفید پوشان نیروی دریایی گفت.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از سرویس فرهنگ حماسه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) دریادار سیاری در روزهای اولیه حمله رژیم بعثی به خرمشهر، در منطقه عملیاتی آبادان- خرمشهر در عملیات شکست حصر آبادان (ثامن‌الائمه) بر اثر اصابت ترکش خمپاره،مجروح و به درجه جانبازی نائل شد.

 

دریادار سیاری جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس است. وی 94 ماه در مناطق عملیاتی مختلف حضوری فعال داشته و بالغ بر 32 ماموریت جنگی و اعزام به مناطق عملیاتی به ویژه آبادان و خرمشهر را در پرونده نظامی خود دارد.

در این برنامه،اکبر عبدی بازیگر فیلم‌های «مادر»،«اخراجی‌ها» و « خوابم می‌آد» میهمان سینمایی است و هنرمندان عرصه موسیقی مانی رهنما و مرتضی سرمدی به اجرای برنامه می‌پردازند.

برگزاری مسابقه قرآنی برای خردسالان با اجرای مجری نوجوان « مائده خسروآبادی » به همراه اجرای آب نمایش‌های اسماء‌الحسنی، خاک سرخ و مرغ سحر از دیگر برنامه‌های متنوع شب های شیدایی است .

شب‌های شیدایی با اجرای مهدی آقابیگی و عبدالله روا با همکاری باغ موره دفاع مقدس و شبکه 1 سیما تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت 22 در دریاچه هورالعظیم باغ موزه دفاع مقدس میزبان شهروندان تهرانی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا