گروه‌های تروریستی بویی از اسلام نبرده‌اند/ نباید به دشمنان خوش‌بین باشیم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::رئیس اداره عقیدتی سیاسی، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: همه ما باید دشمن را باور داشته باشیم از دشمن غفلت نکنیم، اورا کوچک نشماریم و به دشمنان خوشبین نباشیم همانطور که حضرت علی (ع) می‌فرماید: وقتی که خوابی بدان که دشمن تو بیدار است.

به گزارش    پایگاه مردمی ارتش به نقل از       باشگاه خبرنگاران  ، مراسم اختتامیه کلاس‌های قرآن ماه مبارک رمضان در فرماندهی اطلاعات و شناسایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی و امیر سرتیپ سید مهدی حسینی فرمانده اطلاعات و شناسایی این قرارگاه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری در این مراسم با اشاره به کلام حضرت رسول که می‌فرماید: خیرکم من تعلم والقرآن و علمه گفت: قطعا خیر و رستگاری برای کسانی است که قرآن را یاد می‌گیرند و به دیگران آموزش می‌دهند و همه کسانی که به قرآن پناه می‌برند و تمسک به قرآن دارند، سعادتمند شده‌اند.
 
رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی در ادامه با اشاره به جنایات گروه‌های تروریستی اظهار داشت: کسانی هستند که از اسلام دم می‌زنند اما بویی از اسلام نبرده‌اند و با اعمال خود قصد مخدوش کردن چهره اسلام را دارند چرا که تحت تاثیر شیطان هستند و شیطان قسم خورده که بندگان را از مسیر راه راست منحرف نماید.
 
وی در ادامه با اشاره به حضور گسترده و پر شور مردم راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم غزه افزود: خداوند در آیه 120 سوره بقره درباره دشمنی‌های اسرائیل نسبت به مسلمانان اشاره نموده است.
 
حجت الاسلام انصاری در پایان تاکید کرد: همه ما باید دشمن را باور داشته باشیم از دشمن غفلت نکنیم، اورا کوچک نشماریم و به دشمنان خوشبین نباشیم همانطور که حضرت علی (ع) می‌فرماید: وقتی که خوابی بدان که دشمن تو بیدار است.
 
گفتنی است در پایان این مراسم ا اساتید و معلمین قرانی و دانش پژوهان برتر کلاس‌های قرآنی ماه مبارک رمضان فرماندهی اطلاعات و شناسایی تقدیر به عمل آمد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا