راهیان نور دریایی ویژه دانش‌آموزان راه‌اندازی می‌شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: امسال پیش‌بینی شده یک میلیون نفر دانش‌آموز به سفرهای راهیان نور اعزام شود که از این تعداد ده‌ها هزار نفر برای اولین بار به سفر راهیان نور دریایی اعزام خواهند شد.
به گزارش خبرنگار دفاع پرس، سردار "علی فضلی" فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور در همایش مشترک مسئولان عالی راهیان نور دانش‌آموزی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از 15 مهر اعزام‌های دانش آموزی به مناطق عملیاتی آغاز می شود، گفت: در طی مدت برگزاری راهیان نور دانش آموزی، این نوجوانان از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید به عمل می آورند که این امر می تواند در افزایش بصیرت دانش آموزان موثر باشد.

وی افزود: برای این که امکان اعزام برای همه داوطلبین فراهم شود نیازمند مشارکت دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها هستیم، زیرا با توجه به اعتبارات و بودجه‌ای که برای این اصل می‌توانیم در نظر بگیریم محدودیت‌هایی داریم.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با تاکید بر این که مسائل ایمنی در اعزام‌های امسال مورد تاکید جدی است، بیان داشت: قرارگاه ریلی بسیج پیش‌بینی اعزام 250 هزار نفر از زائران سرزمین‌های نور را دارد.

سردار فضلی افزود: امسال ظرفیت‌هایی که برای اعزام‌های دانش‌آموزی پیش‌بینی کرده‌ایم 22 هزار مدرسه در مقطع دبیرستان است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا