ارتش با اشاره فرمانده معظم کل قوا طومار هر فتنه‌ای را درهم می‌پیچد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش ::جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در حال حاضر هیچ خطری مرزهای کشور را تهدید نمی‌کند، گفت: این نیرو گوش به فرمان مقام معظم رهبری است تا با اشاره و دستور ایشان طومار هر فتنه‌ای را در هم بپیچد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه مراسم آغاز دوره 25 و 9 حرفه‌ای دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در جمع خبرنگاران، با اشاره به آمادگی کامل نیروی زمینی ارتش در پاسداری از مرزهای کشور اظهار داشت: نیروی زمینی ولایتمدار همواره به‌عنوان یک نیروی پا در رکاب، گوش به فرمان مقام معظم رهبری است تا با اشاره و دستور ایشان طومار هر فتنه‌ای را در هم بپیچد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در حال حاضر هیچ خطری مرزهای کشور را تهدید نمی‌کند، افزود: گروه تروریستی داعش را عددی حساب نمی‌کنیم که بخواهیم به‌خاطر آن بر مرزهای کشور اعلام آماده‌باش کنیم.

وی همچنین با اشاره به تحویل چهار دستاورد نیروی زمینی ارتش از سازمان جهاد خودکفایی گفت: توپ 155 میلی‌متری هویزه به‌عنوان یک سکوی آتش عمل می‌کند و امروز در دست یگان‌های دفاعی کشور قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا