سند هویتی خلبان شهید محمدرضا چاغروند رونمایی شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::به‌ مناسبت سی و چهارمین سالگرد شهادت خلبان شهید محمدرضا چاغروند، سند هویتی خلبان شهید محمدرضا چاغروند رونمایی شد.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، حسین میردریکوند، مدیرکل ثبت احوال استان لرستان، در این مراسم با بیان این‌که سازمان ثبت احوال کشور در راستای ایجاد گنجینه اسناد مفاخر و مشاهیر و سرداران شهید گام برمی‌دارد، افزود: هر سال این سندهای هویتی در لرستان نیز تهیه می‌شود و به‌مناسبت‌های مختلف و با هماهنگی ستادهای یادواره سرداران و شهدای استان و شهرستان‌ها امسال نیز این برنامه اجرایی می‌شود.

 

 

وی افزود: علاوه بر سند هویتی مفاخر، مشاهیر و سرداران شهید، شناسنامه سجلی مانند شناسنامه‌های عادی برای این عزیزان تهیه می‌شود که شناسنامه خلبان شهید محمدرضا چاغروند در دست تهیه است و در آینده نزدیک به خانواده ایشان اهدا خواهد شد و این کمترین کاری است که سازمان ثبت احوال می‌تواند در تکریم این عزیزان انجام دهد.

 

 

مدیرکل ثبت احوال استان در مورد نگهداری این اسناد هویتی لرستان گفت: سندهای هویتی این عزیزان در نمایشگاه گنجینه اسناد هویتی در سازمان ثبت احوال لرستان نگهداری می‌شود کمااینکه تاکنون 50 سند هویتی از مفاخر، مشاهیر و سرداران شهید لرستان تهیه شده است.

 

انتهای پیام

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا