آمادگی ناوشکن‌های موشکی برای مقابله با تهدیدات
تاريخ : 1 / 3 / 1392برچسب:, | 23:45 | نویسنده : بسیجیان ارتش

 

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران :

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به توان و قدرت نیروی دریایی در پهنه خلیج فارس و بین‌المللی گفت: ناوشکن‌های موشکی ایران برای مقابله با تهدیدات آمادگی کامل دارند.

خبرگزاری فارس: آمادگی ناوشکن‌های موشکی برای مقابله با تهدیدات

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان امروز طی مراسمی که در آمادگاه دریایی جنوب مستقر در سیرجان برگزار شد، تیم دوچرخه‌سواری این آمادگاه برای حضور در مراسم سوم خرداد ماه به خرمشهر اعزام شدند.

حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه تیم 12 نفره دوچرخه‌سوار دریایی سیرجان گفت: این تیم از امروز با طی مسیر سیرجان خرمشهر به طول یک‌ هزار و 400 کیلومتر حرکت کردند تا در مراسم سالروز آزادی خرمشهر در این شهر شرکت و سپس با طی مسیر یک‌ هزار و 100 کیلومتر از خرمشهر تا مرقد مطهر امام رکاب می‌زنند تا در مراسم 14 خرداد ماه در مرقد مطهر امام شرکت کنند.

وی هدف از این حرکت نمادی را گرامیداشت شهدای عملیات بیت‌المقدس و شهدای تکاور دریایی در آزادی خرمشهر عنوان کرد.

سیاری با اشاره به توان و قدرت نیروی دریایی در پهنه خلیج فارس و بین‌المللی گفت: امروز ناوگروه بیست‌و‌پنجم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از شمال اقیانوس هند تا باب‌المندب و دریای سرخ حضور دارد و ناوشکن‌های موشکی با عملیات ویژه در صورت نیاز هر لحظه آماده دفاع از نظام اسلامی هستند و دشمن‌شناسی و ولایت‌پذیری نیروهای ما هرگونه تهدید را از دشمنان گرفته است و منطقه را زیر نظر دارند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش عنوان کرد: امروز ما در بحث تعمیرات و تجهیزات اساسی و ساخت تجهیزات و خلاقیت‌ها برای عرصه دفاع خودکفا شده‌ایم و حتی آموزش‌های ما که با آگاهی کامل و مجهز به علوم و فنون روز توسط خودمان انجام می‌شود و نیروی انسانی با انگیزه و کارآمد و حضور در تمام صحنه‌ها و سواحل دریایی اقتدار ما را به جهان اثبات کرده است.

سیاری سپس از بخش‌های مختلف ناوگان آمادگاه جنوب و مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان بازدید کرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا