عقیدتی سیاسی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسزایی دارد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

پایگاه مردمی ارتش ::رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت: ثبات، امنیت و آرامش در کشور مدیون مجاهدت های ایثارگرانه کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران است که نهاد مقدس عقیدتی سیاسی در ترویج این فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهم و بسزایی دارد.

 حجت الاسلام والمسلمین ولی الله صبری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت: ثبات، امنیت و آرامش در کشور مدیون مجاهدت های ایثارگرانه و شجاعانه نیروی های مسلح کشور، بویژه کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران است که نهاد مقدس عقیدتی سیاسی در ترویج این فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهم و بسزایی دارد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل ازروابط عمومی نیروی هوایی، حجت الاسلام صبری در حاشیه تجدید میثاق کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: امروز ارتش ما به برکت اسلام، تنها ارتش مکتبی جهان است و این مهم جز با دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره) در تاسیس نهاد مقدس عقیدتی سیاسی امکان پذیر نبود.

 وی افزود: بحمدلله نهاد مقدس عقیدتی سیاسی دوشادوش سایر کارکنان ارتش در حفظ آرمان های امام خمینی(ره) اقدام های موثری انجام داده است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ادامه داد: امروزه با وجود برنامه ریزی و حرکت شوم دشمنان در انحراف افکار و عقاید جوانان در قالب جنگ نرم، اهمیت این نهاد مقدس در آگاه سازی  و جلوگیری از انحراف فکری و اعتقادی کارکنان ارتش بیش از پیش روشن تر می شود.

وی اظهار داشت: کارکنان ارتش، از پاک ترین و بی حاشیه ترین افراد جامعه هستند و ما مفتخریم در ارتش ولایی که فرماندهی کل قوای آن ولی فقیه و مجتهید جامع الشرایط است خدمت می کنیم.

حجت الاسلام صبری در پایان تصریح کرد: ثبات، امنیت و آرامش در کشور، مدیون مجاهدت های  ایثارگرانه و شجاعانه نیروی های مسلح کشور، بویژه کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران  است که نهاد مقدس عقیدتی سیاسی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهم و بسزایی دارد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا