قرار دادن حزب‌الله در لیست گروه‌های تروریستی حرکتی از سر انفعال و استیصال است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

سردار جزایری:
قرار دادن حزب‌الله در لیست گروه‌های تروریستی حرکتی از سر انفعال و استیصال است

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه قرار دادن حزب‌الله در لیست گروه‌های تروریستی حرکتی از سر استیصال است، گفت: تاریخچه دهه‌های اخیر تعدادی از کشورهای اروپایی مملو از جنایات ضدبشری و اقدامات تروریستی است.

خبرگزاری فارس: قرار دادن حزب‌الله در لیست گروه‌های تروریستی حرکتی از سر انفعال و استیصال است

 پایگاه مردمی ارتش به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اقدام مضحک اتحادیه اروپا مبنی بر قراردادن نام شاخه نظامی حزب الله در فهرست گروههای تروریستی، اظهار داشت: شکست تروریسم دولتی امریکا، اروپا و ارتجاع منطقه در سوریه و پیروزی‌های مقاومت اسلامی منطقه بحدی عصبانیت دشمنان مقاومت را برانگیخت که بعنوان یک اقدام انفعالی و از سر استیصال، رزمندگان حزب الله قهرمان و حماسه‌سازان مقاومت‌های تاریخ ساز را تروریست معرفی می‌کند.  

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور گفت: بررسی تاریخچه دهه‌های اخیر تعدادی از کشورهای اروپایی مملو از جنایات و فجایع ضدبشری و  اقدامات تروریستی بخصوص علیه مردم مظلوم فلسطین و لبنان است که در هم‌راستایی با سیاست‌های شیطان بزرگ امریکای جنایت‌کار، مردم این کشورها را بخاک و خون کشانده است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح همچنین اظهار داشت: شکست صهیونیست‌ها و اربابان آمریکایی و اروپایی و ارتجاع منطقه در جنگ‌های 33 روزه، 22 روزه و هفت روزه، در لبنان و غزه بحدی بزرگ و مهم است که با وجود گذشت زمان زیادی از آن هنوز چون خار در چشم دشمنان مقاومت، سیستم‌های استکباری را عذاب می‌دهد.

جزایری با تأکید بر اینکه تصمیمات و مصوبات کشورهای اروپایی علیه حزب الله واقعیت شکست تاریخی صهیونیست‌ها از مقاومت منطقه را دگرگون نمی‌کند و جز افزایش لکه‌های ننگ اروپا نتیجه دیگری در پی نخواهد داشت، تصریح کرد: اروپا، امریکا و ارتجاع منطقه حقیقتاً در برابر مقاومت مردمی منطقه دچار مشکلات و چالش‌های اساسی شده‌اند و برون فکنی از نوع برخوردهای سخیف با حزب الله قهرمان و مردم مقاوم سوریه بیش از پیش آنها را در باتلاق خود ساخته فرو می‌برد.

این مقام بلندپایه نظامی خاطرنشان کرد: شکستهای استکبار محدود به لبنان و سوریه نیست. هم‌اکنون ادامه این شکست‌ها در افغانستان و عراق نیز به وضوح قابل مشاهده است.    

معاون ستادکل نیروهای مسلح با مخاطب قراردادن اتحاد اروپا تاکید کرد: اگر اتحادیه اروپا بر این تصور است که از طریق وارد آوردن فشار به حزب الله، خواهد توانست در سایر عرصه‌ها و موقعیت‌ها کسب امتیاز کند، سخت در اشتباه است و با اینگونه اقدامات تنها پل‌های پشت سرخود را خراب می‌کند.

وی با اشاره به تلاش سران اتحادیه اروپا در پیگیری نسخه‌های کاخ سفید و لابی صهیونیستی، اظهار داشت: دنباله‌رویی اروپا از امریکا و صهیونیست‌ها، بسیار جای تأسف دارد و جای تعجب است چگونه اقدامات ضدانسانی دولت‌های اروپایی با سکوت نخبگان اروپایی مواجه می‌شود.

جزایری در پایان اظهار امیدواری کرد روحیه تبعیت‌پذیری دولت‌مردان اروپایی از امریکا و رژیم اشغالگر قدس با چالش مردم و نخبگان اروپا مواجه شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا