وسعت رزمایش ولایت 93 بیش از ولایت 91 است/ تعدد سلاح‌ها، شناورهای سطحی، زیرسطحی و استفاده از "اژدر"

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: وسعت رزمایش ولایت 93 بیش از رزمایش ولایت 91 است و سلاح‌ها و تجهیزات گوناگونی در این رزمایش استفاده می‌شود.

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر دریادار "حبیب‌الله سیاری" در حاشیه نشست خبری که به مناسبت روز نیروی دریایی در ستاد این نیرو برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وسعت رزمایش ولایت 93 بیش از رزمایش ولایت 91 است و سلاح‌ها و تجهیزات گوناگونی در این رزمایش استفاده می‌شود.
 
وی افزود: برنامه‌های متعددی در روز نیروی دریایی ارتش داریم که برنامه‌های فرهنگی و رونمایی از بالگردها،‌رادارها و تجهیز موشک‌های سطح به سطح به 5 فروند ناوچه کلاس فجر از جمله این اقدامات است.

وی ادامه داد: راهکار همین است که مرتب در دریا حضور داشته باشیم و در این زمینه با هرگونه ناامنی مقابله خواهیم کرد.
 
دریادار سیاری در پاسخ به سؤال دیگری درباره تیم پزشکی در مأموریت ناوگروه‌ها اظهار داشت: ناو شکنی که به مأموریت اعزام می‌شود تیم پزشکی دارد و تیم‌هایی که اعزام می‌شوند سلامت کلیه کارکنان را در نظر گرفته و با سامانه تری‌مدیسین با همه مراکز بهداشت در ستاد نیرو در ارتباط هستند.  
 
وی ادامه داد: آموزه‌های دینی حرف اول را در ارتقای توان معنوی نیروها می‌زنند و نقش آموزش‌ها و ارزش‌های معنوی بسیار مؤثر است.  
 
دریادار سیاری در پاسخ به سؤال دیگری درباره ویژگی‌های رزمایش دریایی ولایت 93 تأکید کرد: گستردگی منطقه عملیاتی نسبت به مناطق سال 91، تعدد سلاح‌های در نظر گرفته شده و شناورهای سطحی و زیرسطحی، تعداد پرتاب‌هایی که در رزمایش پیش‌بینی شده و استفاده از اژدر از جمله این ویژگی‌ها است.  
 
دریادار سیاری ادامه داد: در این رزمایش از یگان‌های سطحی و زیرسطحی استفاده خواهیم کرد.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ویژه‌ برنامه‌های متعدد در هفته نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: رونمایی از سامانه‌های رادار و کنترل آتش ناوهای موشک انداز، رونمایی از شش، هفت فروند ناوچه موشک‌انداز که مجهز به موشک سطح به سطح هستند و الحاق سه فروند بالگرد که به کمک متخصصین نیروی دریایی و صنعت پنها ساخته شده از جمله این‌هاست که این سامانه‌ها قبل از انقلاب به دست خارجی‌ها ساخته می‌شد و امروزه به برکت انقلاب به دست متخصصین توانمند داخلی ساخته می‌شود.

انتهای پیام/ 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا