اقتدار ایران در مذاکرات هسته‌ای به برکت خون شهداست/ نقش شهید کشوری در آزادسازی پاوه

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 


 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز به برکت خون شهداست که مسئولان سیاسی ایران مقتدرانه حرف حق را در مجامع بین‌المللی بیان می‌کنند و در طرف دیگر میز مذاکره 6 کشور قدرتمند هسته‌ای می‎نشینند

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از    خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادواره امیران، سرداران و شهدای شهرستان سیمرغ  که با محوریت گرامیداشت سی و چهارمین سال شهادت سرلشکر خلبان شهید «احمد کشوری» برگزار شد، با اشاره به اینکه، شهدا از قیام عاشورا درس گرفتند و مقابل دنیای استکبار ایستادگی کردند، گفت: استکبار جهانی و ضد انقلابی‌ها و رژیم بعث با 44 لشکر و تیپ به مرزهای کشور حمله کردند و ملت ایران برابر آنان مقاومت کردند.

امیر پوردستان در ادامه بیان کرد: بسیجیان با غرور و دفاع از اسلام و نظام، با لباس رزم وارد میدان شدند و پیروزی انقلاب اسلامی، سیلی محکمی بر دهان استکبار بود.

وی به قیام عاشورا و دو پیام حضرت زینب(س) اشاره کرد و گفت: یکی از دو پیام حضرت زینب(س) مبنی بر اینکه «خداوندا این قربانی را از اهل بیت بپذیر» یادآور آن است که آن حضرت با توجه به اینکه امام حسین(ع) با تمام ظرفیت برای خدمت به دین خدا وارد عمل شدند، اما باز هم برای پذیرش قربانی از سوی خداوند استغاثه کردند و این همان درسی است که به ما می‌آموزد برای خدمت به دین خدا این گونه وارد عمل شویم.

وی پیام دوم حضرت زینب(س) هنگامی که دست و پایش در زنجیر بود و به ابن‌زیاد فرمودند: «چیزی جز زیبایی ندیدم» را به معنای این دانست که حضرت زینب و اهل بیت فرجام راه را که جز شهادت و رسالت نبود به خوبی میدانستند و منتظر فرش قرمز نبودند و به تکلیف خود عمل کردند.

امیر پوردستان این دو پیام را چراغ راه شهدا و نظام اعلام کرد و افزود: این بزرگواران با شناخت وارد راه شدند و توانستند مقابل استکبار ایستادگی کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگر سخنان خود به مزیت‌های ایران قبل از انقلاب برای آمریکا اشاره کرد و اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی سیلی محکمی به صورت استکبار جهانی بود که در رأس آن آمریکا تلاش کرد تا نهال انقلاب را ساقط کند.

امیر پوردستان گفت: داشتن سه هزار کیلومتر مرز آبی وخشکی با شوروی و رصد آن کشور، بازار فروش محصولات آمریکایی، ارتش ایران به عنوان ژاندارم منطقه و جبهه مقابل ناتو از جمله ویژگیهای ایران برای آمریکا بوده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بعد از انقلاب به علت عدم برخورداری آمریکا از این فرصت‌ها از 23 بهمن 57 تلاش برای نابودی و سقوط انقلاب شروع شد، افزود: تهدیدات عمده آمریکا علیه ایران، جمع‌آوری هسته‌های متفرق کشور، فراخوان نیروهای خودی بوده است.

وی با بیان اینکه آمریکا ناامنی‌های گسترده‌ای را در شمال غرب کشور ساماندهی کرد و این در حالی بود که سپاه تازه شکل گرفته بود و هنوز منسجم نشده بود، ادامه داد: تنها نفس گرم امام راحل بود که ارتش را جمع، زنده و توطئه‌ها را در نطفه خفه کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون شهداست که مسئولان سیاسی ایران مقتدرانه حرف حق را در مجامع بین‌المللی بیان می‌کنند و در طرف دیگر میز مذاکره 6 کشور قدرتمند هسته‌ای مینشینند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک فرهنگ و ادبیات جدید در منطقه رواج داد که این ادبیات در حوزه‌های جغرافیایی سرایت و آنها را بیدار کرده است، گفت: رواج ادبیات انقلاب در حوزه کشورهای دیگر سبب بیداری آنان می‌شود.

وی با برشمردن خدمات ارزنده شهید کشوری با بیان اینکه شهید کشوری در خانواده متدین و انقلابی رشد کرد، افزود: شهید کشوری که بعد از استخدام در هوانیروز به جهت داشتن سابقه راسخ مذهبی به وظایف دینی خود در دوران ستمشاهی در راستای حفظ انقلاب اسلامی ایران نیز عمل کرد.

امیرپوردستان با تاکید بر اینکه همه اقدامات این شهید برای جلب رضای خدا بود و اخلاص و امید را در پیشینه کاری خویش قرار می‌داد، افزود: شهدا با تلاش مجاهدانه خود اقتدار و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

وی به نقش هوانیروز در آزادسازی پاوه اشاره کرد و افزود: شهید کشوری و گروه شهید چمران در آزادسازی این شهر از محاصره اشرار نقش بسزایی داشتند.

شایان ذکر است امیر پوردستان قبل از مراسم یادواره شهدا با خانواده خلبان شهید کشوری و مادر این شهید بزرگوار دیدار کرد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا