تشکیل 17 مجمع تخصصی قرآنی در یکان‌های ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش گفت: با تشکیل 17 مجمع تخصصی در یکان‌ها با محوریت قرآن کریم، اقدام به شناسایی و ساماندهی نخبگان قرآنی و ایجاد کارگاه آموزشی قرآنی در سطح ادارات جهت ارتقای اطلاعات و محفوظات قرآنی کردیم.

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرنگار دفاع پرس، حجت‌الاسلام صالحی‌نسب معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش، صبح امروز در سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی دانشجویان آجا با اشاره به فعالیت‌های قرآنی در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: یکی از اولویت‌های سازمان عقیدتی سیاسی نشر و گسترش فعالیت‌های قرآنی و ترویج معارف اهل بیت(ع) در قالب حدیث است.

وی افزود: با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته تاکنون در بخش کارکنان پایور و وظیفه تعداد 11 هزار و 50  نفر در مجموع در فعالیت‌های قرآنی شرکت داشته‌اند.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش همچنین از شرکت 548 دانشجوی ارتش خبر داد و گفت: در بخش خانواده 9 هزار و 384 خانواده فعال در عرصه قرآن داریم و در بخش جشنواره حدیث بیش از شش هزار نفر از خانواده بزرگ آجا شرکت کردند.

حجت‌الاسلام صالحی نسب با بیان اینکه در راستای عمومی‌سازی محافل قرآنی با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بیش از هزار محفل قرآنی را در سطح ارتش برگزار کردیم، افزود: در مجموع 28 هزار و 506 نفر شرکت‌کننده و فعال در عرصه قرآن و معارف اهل بیت(ع) در سطح ارتش حضور دارند.

وی در خصوص منتخبین این دوره از مسابقات گفت: این افراد از خرداد ماه سال جاری تا آذر ماه به مدت شش ماه در این مسابقات حاضر بودند و چهار مرحله از این مسابقات را پشت سر گذاشتند تا به مرحله نهایی برسند و در این رابطه 60 سرباز وظیفه و 64 پایور توانستند صاحب بالاترین امتیاز شوند.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش همچنین گفت: با تشکیل 17 مجمع تخصصی در یکان‌ها با محوریت قرآن کریم، اقدام به شناسایی و ساماندهی نخبگان قرآنی و ایجاد کارگاه آموزشی قرآنی در سطح ادارات جهت ارتقای اطلاعات و محفوظات قرآنی کردیم.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا