فرود چتربازان در منطقه رزمایش محمد رسول الله (ص)
تاريخ : 4 / 10 / 1393برچسب:, | 12:32 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش ::چتربازان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران (نزاجا) صبح امروز (پنجشنبه) و در اولین روز از آغاز رزمایش محمد رسول الله (ص) در منطقه رزمایش فرود آمدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه اجتماعی ایرنا به منطقه رزمایش محمد رسول الله (ص) ، تیپ 65 نوهد نیروی زمینی ارتش صبح امروز در نخستین روز از آغاز رزمایش محمد رسول الله (ص) با هواپیماهای ترابری C - 130 نیروی هوایی به منطقه رزمایش در جاسک منتقل شده و در راستای ماموریت های محوله عملیات پرش با چتر را با موفقیت انجام دادند.

از اهداف مهم فرودآمدن چتربازان اجرای عملیات آزادی سازی گروگان و حمایت و پشتیبانی از نیروها در منطقه صورت می گیرد.

رزمایش ارتش جمهوری السامی ایران تحت عنوان محمد رسول الله (ص) پس از اعلام رمز یا رسول الله (ص) توسط امیر سرتیپ «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده این رزمایش با گسترش و استقرار یگان های مختلف زمینی و جنگنده های هوایی و سامان های پدافندی در جنوب شرق کشور و انواع شناورهای سطحی و زیر سطحی در عمق آبهای عمان آغاز شد.

علاوه بر عملیات فرود چترباز ، یگان های نیروی زمینی نیز در قالب طرح های چابک سازی سرعت عمل و جابجایی و آماده سازی ، ایجاد استحکامات مهندسی و استقرار پاسگاه های فرماندهی در استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان، پرواز اطلاعاتی پهپادهای نیروی زمینی و صنایع دفاعی، اجرای شورهای متعدد ستادی برای هدایت یگان ها در وضعیت های غیرمترقبه، شبیه سازی بازی جنگ، استفاده از سامانه های هوشمند و فن آوری های نوین ارتباطی و جنگ الکترونیک به عنوان بخشی از اولین مرحله رزمایش با به کارگیری 27 رسته تخصصی این نیروی اجرا می کنند.

همزمان با مرحله زمینی رزمایش انواع واحدهای شناور نیروی دریایی و یگان های پروازی این نیرو به مناطق تعیین شده عزیمت کرده و سامانه ای پدافندی با بردهای مختلف در منطقه مستقر و تمرین انواع جنگنده های نیروی هوایی آغاز شده است.

نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این روز علاوه بر عملیات چترریزی پرواز تعدادی از هواپیماها به عنوان نیروی دشمن و برخاستن چندین فروند از هواپیماها به عنوان خودی عملیات تعقیب و گریز شناسایی و پشتیبانی را انجام می دهد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا