آمادگی کامل ارتش برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و مقابله با تهدیدات

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::ارتش در بیانیه‌ای تأکید کرد که در عرصه حراست از نظام مقدس و کیان جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدهای گوناگون و روزافزون دشمنان اسلام و انقلاب، با صلابت و قدرت ایستاده و برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام آمادگی کامل دارد.

 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:‌ انقلاب اسلامی ایران انفجار نور و پایان‌بخش شب سیاه ظلم و جور، استبداد و وابستگی و برپا کننده حکومتی مستقل بر پایه اسلام راستین بود. این حرکت عظیم که نشأت گرفته از عمق وجود ملت غیور ایران و الهام گرفته از حماسه با شکوه کربلا بود، ضمن استقلال کشور در ابعاد داخلی و خارجی، هرگونه سلطه بیگانه و استعمار را در اَشکال گوناگونش نفی کرد و با برافراشتن پرچم استقلال کشور و عظمت اسلام، گفتمانی جدید در عرصه بین‌المللی را به‌وجود آورد که موجب شور و نشاطی گسترده در میان ملل اسلامی در سراسر جهان شد.

این بیانیه تصریح می‌کند: انقلاب اسلامی ایران، مبدأ تحولاتی بنیادین در جامعه شد و پیشرفت در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، پزشکی، فناوری، نظامی و... مبتنی بر رهبری الهی حضرت امام(ره) و رهنمود‌ها و تدابیر مدبرانه مقام معظم رهبری را فراهم کرد و با تأسی به مبانی اصیل اسلام؛ آزادگی، شرافت، وحدت، یکپارچگی، استقامت و پایداری را به دنبال داشت.

در ادامه این بیانیه آمده است: ارتش ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران با گرامی‌داشت یوم‌الله ۲۲ بهمن و نکوداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدای گرانقدر؛ ضمن تجدید عهد و پیمان ناگسستنی خود با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)؛ اعلام می‌دارد در عرصه حراست از نظام مقدس و کیان جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدهای گوناگون و روزافزون دشمنان اسلام و انقلاب، با صلابت و قدرت ایستاده و برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام آمادگی کامل دارد.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام حضور پرشور کارکنان خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری، عموم مردم مسلمان و خداجوی ایران اسلامی را به حضور گسترده در این گردهمایی عظیم مردمی دعوت می‌نماید.

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا