رونمایی ربات‌های رزمی با قابلیت حمل تیربار و موشک در 29 فروردین

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی زمینی ارتش از رونمایی ربات‌های رزمی با قابلیت حمل تیربار و موشک در 29 فروردین (روز ارتش) خبر داد.
به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه هفتمین همایش جوان سرباز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان جهاد خودکفایی نیروی زمینی در راستای تحقق رسالت خود طرح‌های تسلیحاتی نوینی را ایجاد کرده است، که یکی از مهمترین این دستاوردها ساخت و به‌کارگیری ربات‌هایی رزمی است که قابلیت حمل تیربار و موشک را دارد.

وی با بیان اینکه این ربات‌ها در صحنه رزمایش مورد استفاده قرار گرفته‌ و مراحل تست میدانی را گذراند‌ه‌اند، افزود: یکی دیگر از دستاوردهای سازمان جهاد خودکفایی سلاح تک‌تیرانداز «شاهر» است، که از کالیبر 14.5 به کالیبر 23 ارتقا یافته، و از حیث قدرت و کارایی در سطح جهان منحصر به فرد است؛ ان‌شاءالله در 29 فروردین از این دستاوردهای جدید رونمایی خواهد شد.

امیر پوردستان در پاسخ به سوال دفاع پرس مبنی بر نتایج عملکرد نیروها در «رزمایش مهزیار» بیان کرد: این رزمایش در جنوب کشور برگزار شد، و طی آن به نتایج مفیدی دست پیدا کردیم؛ که البته نمی‌توان از جزئیات آن سخن گفت.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا