ارتش جمهوری اسلامی مقتدرترین ارتش منطقه است/ هر تهدیدکننده‌ای را پشیمان می‌کنیم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ما لحظه‌ای غفلت نمی‌کنیم و دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند ما را غافلگیر کند، گفت: مطمئنا اگر تهدیدی پیش آید تهدیدکننده را از کار خود پشیمان خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه آجا اظهار داشت: امروز ارتش با داشتن کارکنان متدین و متخصص، و بهره‌مندی از تجهیزات بومی، این استعداد را دارد که به شایستگی از مرزهای زمینی و هوایی و حدود و ثغور کشور دفاع کند.

وی افزود: تمامی تحرکات در مرزها، خارج از مرزها، منطقه، و فراتر از منطقه رصد و متناسب با نوع تهدیدات ظرفیت‌های دفاعی ایجاد می‌شود؛ لذا ملت شریف ایران مطمئن باشند که ما لحظه‌ای غفلت نمی‌کنیم و دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند ما را غافلگیر کند؛ مطمئنا اگر تهدیدی پیش آید تهدیدکننده را از کار خود پشیمان خواهیم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: امروز صنعت دفاعی کشور این قابلیت را دارد که خیلی سریع فرآیند ایده تا محصول را طی و متناسب با فضای تهدید، تجهیزات لازم را جهت ارتقای توان رزمی تولید کند.

امیر پوردستان خاطرنشان کرد: در طول رزمایش‌هایی که برگزار می‌شود تمامی تجهیزات تولید شده مرتبا مورد تست عملیاتی قرار می‌گیرند و نقاط قوت و ضعف آن‌ها بررسی می‌شود؛ که همین امر سبب ارتقای توان رزمی ارتش شده است. با قاطعیت می‌گویم که ارتش ایران مقتدرترین ارتش در سطح منطقه است.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا