باید از شهدا و همت بلندشان الگو بگیریم/ دعای مقام معظم رهبری، بدرقه راه افسران جوان

 

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده کل ارتش گفت: افسران جوان باید همچون شهدا همت های بلند، آرزوهای الهی و خدمت به دین و کشور را مد نظر قرار دهند و در این مسیر نورانی گام بردارند.
 

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرنگار دفاعی و امنیتی دفاع پرس اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش در مراسم افتتاحیه معارف جنگ امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی که در پادگان دژ خرمشهر برگزار شد، در جمع دانشجویان دانشگاه های افسری آجا گفت: ارزش هر انسانی به همت والا و آرزوهای الهی او است.

وی در ادامه خطاب به افسران جوان تصریح کرد: شما نیز باید همچون شهدای عزیز، همت های بلند و آرزوهای الهی در جهت خدمت به دین و کشور را مد نظر قرار دهید و در این مسیر نورانی گام بردارید.

سرلشکر صالحی بیان داشت: ارزش خاک میهن اسلامی ما به دلیل اینکه با خون، یاد و خاطره شهدا عجین شده است، همواره در ذهن افرادی که برای زیارت به مناطق عملیاتی دفاع مقدس می آیند، باقی می ماند.

وی با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان، مسئولان و افسران ارتش جمهوری اسلامی با فرماندهی کل قوا گفت: در این دیدار، رئیس هیئت معارف جنگ گزارشی را از برگزاری این همایش معنوی ارایه کرد که رهبر معظم انقلاب نیز در پایان جهت هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه و توفیقات روزافزون نیروهای شرکت کننده در دوره های معارف جنگ، دعا کردند.

سرلشکر صالحی خاطرنشان کرد: در آن دیدار که به مناسبت روز ارتش صورت گرفت، خدمت فرمانده معظم کل قوا عرض کردیم که در حال حاضر صدها نمونه از شهدای والامقامی همچون شهیدان صیاد شیرازی، فکوری، فلاحی و همتی در ارتش حضور دارند و آماده جانفشانی در راستای اعتلای اسلام و برقراری امنیت در کشورشان هستند.

فرمانده کل ارتش در پایان با اشاره به اینکه افسران جوان باید لحظه به لحظه این سفر را قدردان باشند، گفت: این سفر برای لذت جویی نیست بلکه برای کسب کمال و پویایی افراد است.

گفتنی است امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش و جمعی از فرماندهان آجا به همراه افسران جوان در مراسم افتتاحیه معارف جنگ امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی، حضور داشتند.  

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا