سردار سرلشكر فيروز آبادي عيد سعيد فطر را به فرماندهان ارتش هاي كشورهاي اسلامي تبريك گفت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 

پایگاه مردمی ارتشرئيس ستادكل نيروهاي مسلح در پيام هاي جداگانه اي، پيشاپيش عيد سعيد فطر و حلول ماه شوال را به فرماندهان و مقامات نظامي كشورهاي اسلامي جهان، سفرا و وابستگان نظامي خارجي مقيم جمهوري اسلامي ايران تبريك گفت.

 

 

 

به گزارش دفتر ويژه رئيس ستادكل نيروهاي مسلح، در پيام سرلشكر بسيجي سيدحسن فيروزآبادي آمده است: از سوي خود و نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران عيد سعيد فطر، عيد بزرگ مسلمانان جهان، عيد شكوفايي ايمان و فطرت الهي، جشن اخلاص مسلمين و تعالي روح انساني و بهار قرآن را به آن فرمانده و نيروهاي مسلح و هموطنانتان تبريك و شادباش عرض مي كنم.

سرلشكر فيروز آبادي در ادامه اين پيام به فيوضات ماه مبارك رمضان، ماهي كه خداوند باب رحمت را بر فرزندان آدم علي نبينا و آله عليه السلام گشود وگل واژه هاي قرآني را به سينه مبارك خاتم الانبيا حضرت محمد مصطفي(ص) نازل فرمود، اشاره كرد و ضمن آرزوي بهره از اين ماه، تداوم آن را خواستار شد.

رئيس ستادكل نيروهاي مسلح در ادامه ابراز اميدواري كرده است كه روابط دوستانه ميان جمهوري اسلامي ايران و كشورهاي اسلامي بيش از پيش گسترش يابد.

سرلشكر فيروزآبادي در اين پيام ضمن آرزوي موفقيت و سربلندي ملت هاي اسلامي و قطع ايادي دشمنان اسلام به ويژه صهيونيست هاي اشغالگر و برقراري صلح و آرامش در تمام جهان اسلام، براي فرماندهان، مسئولين، خانواده ها و همكارانشان، سلامتي و سعادت روز افزون از خداوند رحمان و رحيم مسئلت كرده است

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا