امیر موسوی: پیشرفت‎ در قبال تغییرات فناوری تهدید و تحریم را در دستور کار داریم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امیر موسوی: پیشرفت‎ در قبال تغییرات فناوری تهدید و تحریم را در دستور کار داریم

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::جانشین فرمانده کل ارتش گفت: با توجه به تغییرات فناوری تهدیدها و تحریم‌های دشمن ما نیز باید پیشرفت کنیم و تنوع را در دستور کار خود قرار دهیم
امیر سیدعبدالرحیم موسوی در گفت‌وگو باشگاه  خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه امسال سال متفاوتی برای ما است و برنامه‌های خوبی داریم، اظهارداشت: در دانشگاه‌های ما فاصله‌ای میان دانشجویان نیست. فرماندهان باید درهای صعود را برای بچه‌ها بازکنند و با مدیریت خود دانشجویان را به قله‌های موفقیت برسانند.

وی با بیان اینکه گاهی برگزاری جلسات با دانشجویان از یک رزمایش بزرگ نیز مهمتر می‌شود، گفت: همه حرکات انجام شده در این مراسمات حساب شده هستند نیروهای مسلح کشورهای دیگر در مورد این گونه مراسمات گزارش‌های جالبی منتشر می‌کنند که لازم است دانشجویان ما این مطالب را بخوانند.

جانشین فرمانده کل ارتش ادامه داد: با توجه به تغییرات فناوری، علم، تهدیدها و تحریم‌های دشمن ما نیز باید پیشرفت کنیم و تنوع را در دستور کار خود قرار دهیم از آنجا که ارتش جمهوری اسلامی ایران محوریت خود را به روی معنویت گذاشته است ما هر ساله در ابتدای سال تحصیلی خود این معنویت را چه از نظر ظاهری و چه از نظر باطنی افزایش می‌دهیم خدا را شکر وضعیت دانشجویان امروزه بسیار خوب است و من سطح آموزش در این مرحله را بالا می‌بینم.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا