با حضور نماینده ولی فقیه در ارتش؛از بازنشستگان دژبان ارتش تجلیل شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

پایگاه مردمی ارتش ::مراسم تکریم و تجلیل از بازنشستگان دژبان آجا باحضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهموری اسلامی ایران، حجت الاسلام فقیه، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولان آجا در تالار مروارید دژبان کل ارتش برگزار شد.

در این مراسم که باهدف تکریم و تجلیل از بازنشستگان دژبان آجا و خانواده آنان برگزار شد، حجت الاسلام آل هاشم در جمع بازنشستگان و خانواده های آنان ضمن تبریک دهه ولایت، بیان نمود: عید سعید غدیر خم بزرگترین عید مسلمانان است،امّا امسال این عید به علت فاجعه  رخداده در منا به عزا تبدیل شد و مسلمانان جهان در سوگ مظلومین این حادثه عزادار هستند.

وی در ادامه ضمن عرض تسلیت این حادثه به بازماندگان، برای جانباختگان از خداوند متعال علو درجات را مسئلت نمود و بیان نمود: امروزه ما به وجود رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)افتخار می کنیم. ایشان فصل الخطاب هستند و با بیانات گوهربار خود درجمع دانشجویان افسری ارتش در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر به دغدغه های امت اسلامی پایان دادند.

آل هاشم در ادامه تصریح نمود: تجلیل از بازنشستگان،تجلیل از مردانگی و مروت غیور مردانی است که 30سال یا بیشتر خالصانه در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در رکاب اسلام بودند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهارنمود: شایسته است که همواره از زحمات و تلاش های بی دریغ بازنسشتگان تقدیر شود چرا که این مسئله زمینه ساز امید در شاغلین در حال خدمت می شود.

وی در ادامه خطاب به شاغلین ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: شما عزیزان که مشغول خدمت هستید باید به نحوی خدمت کنید که نام و یاد نیکو از خود به یادگار بگذارید لذا همواره حُسن خلق و رفتار مناسب را در طول خدمت مدنظر قراردهید تا بعد از خاتمه خدمت از شما به نیکی یاد شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا