بيش از7000 تن از كاركنان ارتش در مراسم معنوي اعتكاف شركت مي‌كنند

 

ارتش

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران :

همزمان با نزديك شدن به ايّام البيض،

همزمان با نزديك شدن به ايام البيض بيش از 7000 تن از كاركنان ارتش جمهوري اسلامي ايران اعم از كاركنان پايور، دانشجويان، روحانيون و كاركنان وظيفه، به‌منظور حضور درمراسم معنوي اعتكاف ثبت نام نموده‌اند

.

به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران ، حجت الاسلام والمسلمين محمدطاهرمحمدي پيام، مديرقرآن، عترت و نماز سازمان عقيدتي سياسي ارتش ضمن اعلام خبر فوق افزود: از اين تعداد، بيش از 2000 تن دانشجويان دانشگاه‌هاي ارتش و كاركنان وظيفه هستند.

وي خاطرنشان كرد: مساجدي نيز در سطح منازل سازماني ارتش در سراسر كشور به‌منظور حضور خانواده‌هاي كاركنان در نظر گرفته شده است تا كاركنان به همراه خانواده‌هاي خود بتوانند در اين مراسم معنوي كه همزمان با ولادت حضرت علي(ع) و به مدت سه روز برگزار مي‌شود شركت نمايند.

مديرقرآن، عترت و نماز ارتش در ادامه تصريح كرد: 90 مسجد درسطح يكان‌هاي مختلف ارتش به‌منظور حضور معتكفين پيش‌بيني شده و هماهنگي‌هاي لازم با سامانه فرماندهي به‌منظور پشتيباني‌هاي لازم از اين مراسم معنوي انجام شده است.

وي اعتكاف را فرار از آلودگي‌ها و جذابيت‌هاي بي‌رنگ دنيوي دانست و افزود: اعتكاف، انسان را به دامن مطلوب حقيقي و نور مطلق كه همان خداوند است نزديكتر مي‌كند.

گفتني است مراسم اعتكاف در يكان‌هاي مختلف ارتش همه ساله همزمان با فرا رسيدن ايّام‌البيض ماه رجب در مساجد منتخب آجا و با برنامه‌هاي متنوع مذهبي- فرهنگي برگزار مي‌شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا