پشتیبانی هوایی از نیروهای سطحی/ اجرای دفاع هوایی در منطقه غرب و شمال غرب کشور

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پشتیبانی هوایی از نیروهای سطحی/ اجرای دفاع هوایی در منطقه غرب و شمال غرب کشور

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده تاکتیکی نهاجا گفت: نیروی هوایی در دو حوزه پشتیبانی و دفاع هوایی شرایط لازم را جهت پیشرویی نیروهای سطحی در منطقه غرب و شمال غرب کشور ایجاد می‌کنند.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس حاضر در منطقه رزمایش محرم، سرهنگ سید محمد میرسمیعی فرمانده تاکتیکی نهاجا مستقر در منطقه رزمایش در جمع خبرنگاران گفت: چهار پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد، شهید نوژه همدان، شهید شکوری تبریز و شهید وحدتی دزفول شرکت دارند.

وی افزود: در این رزمایش از جنگنده بمب افکن اف 4، اف 5 و هواپیماهای شناسایی رهگیر و همچنین هواپیماهای ترابری سبک و سنگین 747 و سی 130 به همراه هواپیماهای مجهز به جنگ الکترونیک و همچنین جنگنده ساعقه استفاده می‌شود.

فرمانده تاکتیکی قرارگاه نهاجا افزود: ماموریت عملیاتی نیروی هوایی در این رزمایش به دو بخش دفاع هوایی و عملیات هوایی تقسیم می شود که در بخش عملیات هوایی هواپیماهای نهاجا با حضور در منطقه غرب و اجرای آتش سنگین از نیروهای سطحی پشتیبانی می‌کنند.

سرهنگ میرسمیعی ادامه داد: در بخش دفاع هوایی جنگنده رهگیرهای این نیرو با هماهنگی و پشتیبانی قرارگاه پدافندهوایی در غرب و شمال غرب پوشش هوایی لازم را انجام می‌دهند.

وی در پایان گفت: براساس درخواست نیروهای واکنش سریع، نیروی هوایی ماموریت های خود را با قدرت انجام می‌دهد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا